تودیع و معارفه

فرمانده جدید سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر معرفی شد

آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیر با حضور سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیر عصر یکشنبه با حضور سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر و فرماندهان و مسئولین استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم شهرستان دیر در مصلای شهدای محراب برگزار شد.

در این مراسم ضمن معرفی سرهنگ دوم پاسدار سیدعلی حسینی نیا به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیر، از زحمات و تلاش های شبانه روزی و ارزنده سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی تقدیر و تشکر به عمل آمد.


فرماندار دیر:
خدمت به مردم راهبرد اصلی مقابله با دشمن است

یونس باربرز: امروز مسئولیت خطیر سپاه شهرستان دیر در ادامه خدمتگزاری فرمانده سابق به انسان لایق دیگری سپرده می‌شود که امیدواریم منشأ خدمات بزرگی باشند.

فرماندار شهرستان دیر افزود: همه رؤسای ادارات موظف هستند برای توسعه و تقویت سپاه پاسداران از هرگونه همکاری با فرماندهی جدید دریغ نکنند.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن در ماه‌های اخیر، بیان کرد: همه کشورها و کارشناسان نظامی دنیا هم قدرت ایران اسلامی را می‌دانند و هم به آن اعتراف می‌کنند.

باربرز با بیان اینکه با وجود اغتشاشات ماه‌های اخیر شاه برگزاری باشکوه‌ترین راهپیمایی در ۲۲ بهمن سال گذشته بودیم، گفت: پیشرفت‌های شگرف جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف مانند سلول‌های بنیادین، ساخت ربات‌های انسان نما و انواع موشک‌ها و پهپادها دشمن را مبهوت کرده و از طرفی روی کار آمدن دولتی انقلابی که زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرده است باعث شده تا دشمن این موفقیت‌ها تحمل نکنند و علیه ما دسیسه کنند.

وی با تحرک‌های اقتصادی دولت در سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: رشد ۵.۳ درصدی اقتصاد کشور، رشد ۳۹ درصدی ترانزیت خارجی و صادرات و پرداخت ۴۸۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت و … موفقیت‌های بزرگی بود که در سخت‌ترین شرایط تحریم اتفاق افتاده است و دشمن به خوبی اینها را می‌داند.

فرماندار شهرستان دیر بیان کرد: دشمن با نیرنگ‌های مختلف استراتژی مهار ایران اسلامی را در دستور کار خود قرار داد اما ما با تاسی و الگوگیری از شهدا و امام، مجاهدت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تا دشمن وجود دارد مأموریت انقلاب اسلامی تحت هیچ شرایطی پایان نمی‌پذیرد، افزود: راهبرد اصلی مقابله با دشمن، خدمت به مردم است که در سال جدید با شدت بیشتری ادامه پیدا می‌کند و فلسفه سپاه و بسیج نیز خدمت به مردم است.

باربرز با تاکید بر اینکه همه ما مخاطب شعار سال هستیم، گفت: هرکس در هر جایگاهی برای برای تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید تلاش کند و این مهم در سایه وحدت و همدلی همه نیروها محقق می‌شود.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه با تلاش و وحدت رویه کاری کنیم که امسال برای مردم شیرین باشد، تاکید کرد: ادارات با فرمانده جدید سپاه همکاری مضاعفی خواهند داشت.

وی یادآور شد: با کمک نیروهای ولایی و انقلابی که داریم خدمات بزرگی برای مردم شهرستان رقم خواهیم زد.


خادمی مردم شهرستان دیر بالاترین افتخار است

فرمانده سپاه شهرستان دیر گفت: خادمی مردم شهرستان دیر بالاترین افتخار من است و امیدوارم بتوانم در مسئولیت جدید خدمتگزاری لایقی برای شما باشم.

سرهنگ سیدعلی حسینی نیا اظهار داشت: از مردم خوب و باافتخار شهرستان دیر و مسئولین و حسن اعتماد فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در سپردن نشان خادمی مردم شهرستان به بنده تشکر می‌کنم.

فرمانده سپاه شهرستان دیر افزود: خادمی مردم شهرستان دیر بالاترین افتخار من است و امیدوارم بتوانم در مسئولیت جدید خدمتگزار لایقی برای شما باشم.

وی بیان کرد: از همه شما بزرگواران طلب دعای خیر و درخواست همکاری و تعامل سازنده با مجموعه سپاه شهرستان دیر را دارم.


 

سرهنگ دوم پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیر دوشنبه شب در مراسم تشییع شهید گمنام در شهر بردخون گفت: امروز فضای این شهر معطر به بوی خوش شهداست؛ آنانی که سالیان سال در غربت بودند و پس از مدت‌ها به آغوش وطن بازگشتند.

وی با بیان اینکه شهدای گران قدر بر گردن تک تک ملت ایران حق دارند و ما باید دنباله راه این عزیزان باشیم اظهار کرد: فلسفه زنده بودن شهدا این است که این عزیزان فقط با خدا معامله کرده و وجود خود را برای رضای خدا و این انقلاب و اسلام تقدیم کرده اند.

حسینی نیا ادامه داد: کشور ما با همه دشمنی‌ها به جهان نشان داد که ملت ایران با زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت، نقشه‌های دشمن را بی‌اثر کرده است.