نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس:

بازنگری طرح هادی در روستاهای جنوب استان بوشهر دنبال شود

نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: بازنگری طرح هادی در روستاهای جنوب استان بوشهر دنبال شود.

حجت الاسلام موسی احمدی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست با مدیر و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کنگان به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) و سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: امیدآفرینی و جلب اعتماد عمومی از طریق عملکرد مطلوب حاصل می‌شود.

وی افزود: بنیاد مسکن همواره توانسته کارنامه درخشانی از خود به جای گذارد که اجرای طرح‌های هادی در سطح روستاها و ارتقای شرایط زیست محیطی و بهبود چشم انداز آتی نقاط روستایی را می‌توان از جمله این موارد برشمرد.

نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد مسکن توانسته با تلاش‌های مؤثر و اجرای پروژه‌های متعدد در سطح شهرستانهای کنگان و عسلویه تحولات چشمگیری را در روستاها رقم بزند که این اقدامات ماندگار شایسته تقدیر است.

وی گفت: برخی روستاها نیازمند بازنگری طرح هادی هستند که می‌طلبد بنیاد مسکن از طریق تأمین اعتبار از سوی دولت نسبت به انجام آن همت گمارد تا این خواسته بحق ساکنین روستاها جامه عمل پوشانده شود.

احمدی یاد آورد شد: هرچند پروژه‌های خوبی در قالب نهضت ملی مسکن در شهرستان کنگان در حال اجرا هستند، اما انتظار می‌رود نسبت به تأمین مسکن محرومین اقدامات جدی‌تری صورت گیرد.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقاوم سازی واحدهای مسکونی در سطح دو شهرستان کنگان و جم اظهار داشت: در شهرستانهای جم ۶۸ درصد و کنگان ۷۰ درصد واحدهای مسکونی مقاوم سازی شده‌اند، که امیدوارم با تدبیر بنیاد مسکن بزودی شاهد مقاوم سازی ۱۰۰ درصدی واحدهای مسکونی در این دو شهرستان باشیم.