نماینده ولی فقیه در استان‌ بوشهر:

مدیران هر قدر توسعه و ‌پیشرفت ایجاد کنند، نامشان ماندگارتر خواهد شد

امام جمعه‌ بوشهر با بیان اینکه هر مسئولی بعد از مسئولیت خود باید یادگاری‌های تمدن نما از خود بجای بگذارد، گفت: خدمت به مردم نشان از عقلانیت مدیریتی دارد و هر قدر توسعه و ‌پیشرفت ایجاد کنید، نامتان ماندگار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امشب در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر، اظهار داشت: یکی از آموزه‌های بزرگ اسلام، داشتن روح تشکر و قدردانی است، انسان در زندگی بسیاری از سختی‌ها و کمبودها را احساس می‌کند، اما در مقابل بسیاری از برکات را هم می‌بیند، بنابراین مهم این است که کاستی‌ها را جبران و از تلاش‌ها تشکر و قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای یک تمدن کهن بوده و فراز و ‌نشیب‌های زیادی را در طول تاریخ تجربه کرده است، گفت: مردم داری، یعنی دین داری و خدمت کردن به مردم.

امام جمعه بوشهر، افزود: شهر بوشهر مرکز تمدن جنوب ایران در دوره قاجاریه و زندیه بوده است و دارای یک جغرافیای آماده و یک جغرافیای گردشگری و شهر اتمی ایران است.

وی تصریح کرد: از جهتی در حوزه کشاورزی، شیلات و گمرک هم از اهمیت بالایی برخوردار است و رویکرد جدید را می‌طلبد که به سمت پیشرفت تمدنی در شهر و استان حرکت کنیم و طرح‌های بین‌المللی برای این شهر داشته باشیم و اعتبارات مناسب جذب شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه هر مسئولی بعد از مسئولیت خود باید یادگاری‌های تمدن نما از خود بجای بگذارد، اظهار کرد: خدمت به مردم نشان از عقلانیت مدیریتی دارد و هر قدر توسعه و ‌پیشرفت ایجاد کنید، نامتان ماندگار خواهد شد.