استاندار بوشهر:

مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ابلاغ نشده است

محمدی‌زاده ، استاندار بوشهر گفت: مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر هنوز ابلاغ نشده و منتظر ابلاغ مصوبات هستیم.

احمد محمدی‌زاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در اسفندماه گذشته، اظهار داشت: در این سفر اعتبارات و طرح‌های مهمی برای اجرا مصوب شد که با اجرایی شدن آنها تحول مهم و قابل توجهی در استان رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در سفر به استان بوشهر، سخاوتمندانه منابع اعتباری بسیار خوبی برای توسعه و عمران استان مصوب کرد.

استاندار بوشهر افزود: علاوه بر این مصوبات منابع قابل توجهی پیش‌بینی می‌شود، دولت از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای به استان بوشهر اختصاص دهد.

محمدی‌زاده با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور تصریح کرد: در این راستا تمرکز شده منابع اعتباری مصوبات سفر و تملک دارایی و سرمایه‌ای در چند طرح اساسی و زیربنایی استان بوشهر سرمایه‌گذاری شود.

وی با بیان اینکه منابع اعتباری یاد شده در چند طرح مهم و اساسی استان سرمایه‌گذاری می‌شود، خاطرنشان کرد: اعتبارات مصوب سفر و تملک دارایی بر روی طرح‌های اساسی، زیربنایی که در هفته دولت و دهه فجر تکمیل و افتتاح شود تمرکز شده است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: چون هنوز مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ابلاغ نشده، منتظر ابلاغ مصوبات هستیم تا مشروح طرح‌ها به اطلاع مردم رسانده شود.