رئیس شورای بخش سیراف

بخشدار سیراف باید نگاه ویژه ای به روستاهای فاقد دهیاری بخش داشته باشد / مردم آبادی های هفت چاه ، سه چاه و شصت پیچ تشنه هستند

ابراهیم بهمنی رئیس شورای اسلامی بخش سیراف در جلسه بررسی مشکلات روستاهای فاقد دهیاری بخش سیراف خواستار نگاه ویژه بخشدار و فرماندار به روستاهای فاقد دهیاری شد، هفت چاه روستایی که اگر جز شهرستان جم بود شاید وضعیت بهتری داشت.

ابراهیم بهمنی رئیس شورای اسلامی بخش سیراف در جلسه بررسی مشکلات روستاهای فاقد دهیاری بخش سیراف خواستار نگاه ویژه بخشدار و فرماندار به روستاهای فاقد دهیاری شد.

بهمنی گفت: روستاهای شصت پیچ ، هفتچاه و چاه دمیت از روستاهای محروم فاقد دهیاری در بالادست بخش سیراف هستند که سالهاست کسی به مشکلات این عزیزان نگاهی نداشته، توقع می رود بخشدار سیراف ، فرماندار شهرستان نگاه ویژه ای به این روستاها داشته باشد.

رئیس شورای بخش سیراف اظهار داشت: چرا باید روستاهای که در دل صنعت قرار گرفته اند از نعمت برق و آب بی بهره بمانند، پایه های برق تا نزدیکی روستا برای برق رسانی به پایگاه های نظامی رفته اند و این حق مردم نیست برق در کنار سکونت گاهایشان عبور کرده باشد اما به مردم برق رسانی نشده باشد.

بهمنی همچنان گفت: در سال ۱۳۹۷ روستا هفت چاه به شهرستان جم الحاق شده بود که پروژه برق رسانی به این روستاها با اعتبار ۹ میلیارد تومان با همکاری شرکت پالایش فجر جم در دست اقدام بود، اما بعد از بازگشت به شهرستان کنگان مجدد محرومیت با نام این روستا گره خورد.

او ادامه داد: مردم هفت چاه با مشکلات شدید جاده مواجه هستند که با هر بار بارش باران مسیر این مردم شریف مسدود می گردد.

وی گفت: روستا شصت پیچ و هفت چاه ، سه چاه و چاه دمیت از روستاهای صعب العبوری هستد که سالیان سال با چالش بی آبی مواجه هستند.

بهمنی در پایان گفت: ۳۰ الی ۶۰ میلیارد اعتبارات ۱۴۰۰ جهت روستاهای فاقد دهیاری می توانست بسیاری از این مشکلات حل کند که متاسفانه تا کنون اقدام قابل توجه ای رخ نداده است.