حکم انتصاب

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس منصوب شد

دکتر سیدمحمدرضا میری لواسانی به عنوان نماینده شرکت سرمایه گذاری غدیر در هیئت مدیره شرکت پتروشیمی پردیس و مدیرعامل این شرکت منصوب شد.

سید محمدرضا میری لواسانی دانش ­آموخته دکتری مدیریت ریسک از دانشگاه لیورپول انگلیس، عضو هیات علمی دانشگاه و مدرس دروس انرژی، مالی و اقتصادی در مقطع ارشد و دکتری می ­باشد.

تخصص کامل در حوزه تامین منابع، اجرای طرح­های توسعه ­ای و شناخت کامل از بازار سرمایه از جمله دیگر توانمندی­های این مدیر متعهد و اخلاق­ مدار است.

در حکم انتصاب ایشان که به امضای مدیرعامل شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان (به عنوان سهامدار اصلی پتروشیمی پردیس) رسیده، آمده است: به موجب این حکم و به شرط رعایت مفاد قانون اصلاح ماده ۲۴۱ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت و به استناد صورت جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۶ درخصوص انتخاب شرکت سرمایه گذاری غدیر به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت پتروشیمی پردیس(سهامی عام) و به موجب تفویض اختیار انجام شده به این شرکت، با عنایت به سوابق و شایستگی های جنابعالی، بدینوسیله به عنوان نماینده این شرکت در هیأت مدیره شرکت پتروشیمی پردیس(سهامی عام) منصوب و معرفی می شوید.

از جمله سوابق دکتر سیدمحمدرضا میری لواسانی می توان به مدیرعامل شرکت ایرالکو، رییس هیات مدیره بیمه البرز، رئیس هیات مدیره سرمایه گذاری بیمه تجارت‌نو و عضو هیات مدیره لیزینگ آریا دانا (بهمن خودرو) اشاره نمود.

همچنین طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت بازرگانی و تجارت هامون سپاهان(سهامدار عمده پتروشیمی پردیس)، مهندس امیرحسین نراقی (مدیر بازرگانی شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان) به عنوان نماینده این شرکت در هیأت مدیره پتروشیمی پردیس منصوب و با انتخاب اعضای هیأت مدیره شرکت، به عنوان رئیس هیأت مدیره پتروشیمی پردیس معرفی گردید.

انتصاب این مدیر خوش نام در پتروشیمی پردیس نوید دهنده اتفاقات مثبت و چشم­گیر در این شرکت اوره ساز بوده و انتظار می رود با همت این مدیر برنامه­ محور، ارزش ­آفرینی و سودآوری حداکثری برای سهامداران و ذینفعان این شرکت به همراه داشته باشد.