موسی احمدی

‌‌سپاه ‌سدی محکم برابر امواج تخریب و تهدید دشمنان‌ است

احمدی، نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس نقش سپاه در دفاع از انقلاب، ایران و اسلام را بسیار مهم دانست و گفت: سپاه پاسداران سد محکم برابر امواج تخریب و تهدید دشمنان ایران و اسلام محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح امروز در آیین تجلیل از فرماندهان نواحی و حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان‌های چهارگانه جنوبی استان بوشهر با تبریک عید سعید فطر و گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران نقش این قدرت لایزال الهی در دفاع از انقلاب و اسلام را مهم دانست و اظهار داشت: نقش سپاه پاسداران در این سال‌ها، همه به وضوح در همه عرصه‌های دفاعی، فرهنگی، نظامی، اقتصادی، جهادی، عمرانی و خدمات‌رسانی دیده‌اند.

نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خدمات سپاه پاسداران در بخش‌های مختلف را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: بسیج به عنوان بازوان توانمند سپاه در عرصه‌های مختلف نقش مهمی دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، دیر ، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه از اقتدار و هیبت بالایی برخوردار است تصریح کرد: سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف از توانمند بالایی برخوردار است و هر روز بر عزت و اقتدار آن افزوده می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نقش ارزشمند سپاه نه تنها در دفاع و حفاظت از انقلاب اسلامی، بلکه در عرصه‌های فرهنگی، جهادی، اقتصادی و خدمت‌رسانی به مناطق محروم فراوان دیده شده است.

وی سپاه را سد محکمی در برابر دشمنان دانست و خاطر نشان کرد: حضور فعال سپاه در عرصه‌های یاد شده، سد محکم برابر امواج تخریب و تهدید دشمنان ایران و اسلام شده است.

‌احمدی با استناد به بیانات حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور نبود تأکید کرد: سپاه پاسداران در ادامه حیات انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر از تلاش همه پاسداران، به‌ویژه فرماندهان نواحی و حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج‌ ۴ شهرستان کنگان، دیر، عسلویه و جم قدردانی کرد.