فرمانده سپاه شهرستان دیر

گندم‌کاران شهرستان دیر نیازمند حمایت و همراهی مسئولان هستند

سرهنگ حسینی نیا، فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر با تاکید بر لزوم حمایت از کشاورزان گفت: پیگیر مشکلات کشاورزان گندم‌کار آبدانی تا حصول نتیجه هستیم.

سرهنگ سیدعلی حسینی نیا صبح سه شنبه در جمع کشاورزان اظهار داشت: سپاه پاسداران در کنار کشاورزان در خصوص مشکلات خواهد ماند و پیگیر حل مشکلات خواهد شد.

وی در ادامه یاد آور شد: پیرو درخواست جمعی از کشاورزان گندم کار آبدانی مبنی بر نبود ایاب و ذهاب و ارسال گندم‌ها به سیلو ها بلافاصله وارد عمل شدیم و پیگیر مطالبات کشاورزان شدیم.

سرهنگ دوم پاسدار حسینی نیا افزود: باید قدر کشاورزان را بدانیم و مسئولان باید در این زمینه پا به پای کشاورزان باشند.

فرمانده سپاه دیر یادآور شد: ۲۵۰ تن گندم در تعاون روستایی آبدان ذخیره بود که الحمدالله مشکل ایاب و ذهاب حل شده و از امروز گندم‌ها به سیلوها بارگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: مشکل دیگر که پیگیر بودیم تکمیل ظرفیت انبار غله در شهرستان‌های همجوار بود که خوشبختانه این دو مشکل اصلی کشاورزان گندم کار حل شد.

حسینی نیا با بیان اینکه مسئولان باید جدی تر مشکل را حل می‌کردند افزود: همه ما باید برای حل مشکلات مردم به خصوص کشاورزان که در این زمان نیاز بیشتری به یاری دارند باید تلاش کنیم و این امر هم نیازمند همبستگی و حضور همه مسئولان در صحنه دارد.

بر اساس این گزارش، ۲۵۰ تن گندم کشاورزان توسط تعاون روستایی آبدان به علت تکمیل ظرفیت سیلو ها و نبود ایاب و ذهاب مانده بود که کشاورزان گندم کار از فرمانده سپاه ناحیه دیر استمداد کمک برای رفع این مشکل داشتند و فرمانده سپاه ناحیه دیر به صورت جهادی وارد میدان شد و این مشکل حل شد.