حوادث

برخورد‌ اتوبوس با کوه در بوشکان / ۲۵ مسافر مصدوم شدند

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بوشهر گفت: برخورد اتوبوس با کوه در محور مواصلاتی دشتستان در جاده بوشکان به کلمه ۲۵ مصدوم بر جا گذاشت.

سید حسین موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به برخورد اتوبوس حامل مسافر با کوه در منطقه پشت کوه دشتستان اظهار داشت: این حادثه شامگاه جمعه در محور مواصلاتی دشتستان در جاده بوشکان به کلمه در گلوگاه منطقه خون رخ داد.

وی از اعزام نیروهای امدادی خبر داد و عنوان کرد: به محض اطلاع از حادثه، نیرو‌های امدادی اورژانس دشتستان به محل اعزام شدند و اقدامات درمانی و فوری برای ۲۵ نفر از حادثه‌دیده‌ها انجام دادند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر با بیان اینکه اقدامات امدادگران اورژانس در نجات افراد حادثه‌دیده بسیار موثر بود ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته از طرف ستاد هدایت بیماران و مرکز پیام استان بوشهر با بیمارستان و درمانگاه کلمه، مصدومان حادثه‌دیده به این مراکز درمانی اعزام شدند تا از آسیب‌دیدگی جدی افراد جلوگیری شود.

موسوی با بیان اینکه تیم‌های اورژانس با آماده‌باش و استقرار در مناطق مختلف خدمات‌رسانی می‌کنند گفت: از مجموع پایگاه‌های اورژانس استان بوشهر، ۱۸ پایگاه امداد شهری، یک پایگاه هوایی و ۳۸ پایگاه امداد جاده‌ای شبانه‌روز فعال است.