بخشدار سیراف

کناره گیری غیر منتظره بخشدار سیراف

روشن، بخشدار سیراف خبر کناره گیری خود را از این سمت اعلام داشته و علت آن را ناهماهنگی موجود و پایان ماموریت خود در این سمت دانست.

بخشدار سیراف خبر کناره گیری خود را از این سمت اعلام داشته و علت آن را ناهماهنگی موجود و پایان ماموریت خود در این سمت دانست.

متن نامه کناره گیری بخشدار سیراف به این شرح است:

استاندار محترم استان بوشهر
جناب آقای محمدی زاده
سلام علیکم

احتراما به استحضار می رساند که اینجانب محمد روشن بخشدار سیراف ضمن تشکر از حسن اعتماد و حمایت حضرتعالی در این مدت که حقیر را به عنوان یکی از سربازان جمهوری اسلامی انتخاب نموده و در این راستا تمام تلاش و کوشش خود را در نهایت صداقت عرضه نموده ام .

خداوند عظیم را بسی شکرگزارم که توفیق خدمتگزاری به مردم فهیم، شجاع، غیرتمند، شریف و ایثارگر بخش سیراف را به این خادم حقیر عنایت فرمود و در این مسیر بهترین‌ها را نصیبم نمود.

اینجانب با این مردمان نیک‌مرام و بزرگ‌منش سال‌ها مأنوس بوده‌ام و در این مدت کوتاه نهایت لطف و مهربانی را از طرف مردم بخش سیراف دیده ام.

ضمن تشکر از مردمان عزیز و شریف بخش سیراف، خانواده محترم شهدا، ایثارگران ،حاج آقای عاشوری امام جمعه محترم بخش سیراف ، حاج آقای افروز امام جمعه اهل سنت شهر سیراف، تک تک اعضای شورای اسلامی روستاها، دهیاران روستاهای لاور ده، لاورگل، چاه مجنون، پرک، شیرینو، و نیروهای انتظامی، اینجانب کناره گیری خود را اعلام می دارم.

و امید است تمامی خادمین دلسوز و واقعی در راه اعتلای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون گرانقدر شهدای انقلاب اسلامی موفق و مؤید و منصور باشند.
محمد روشن بخشدار سیراف