امام جمعه سیراف:

خواهان عدالت در استفاده آب شرب هستیم

حجت الاسلام عاشوری امام جمعه بخش سیراف: ما خواهان عدالت هستم باید همه مردم بطور مساوی از آب استفاده کنند و زیر ساخت ها باید درست شود.

پیرو انتقاد امام جمعه بخش سیراف از وضعیت آب سیراف در پایگاه خبری جنوب استان (وضعیت آب در سیراف مناسب نیست / مردم در تابستان گرم نباید مشکل بی آبی داشته باشند) مهندس محمدی معاون آبفای استان با امام جمعه سیراف دیدار کرد.

به گزارش جنوب استان در پی پیگیری ها و مطالبات امام جمعه بخش سیراف در شورای اداری شهرستان کنگان مهندس محمدی معاون مدیرعامل آبفای استان و امیدی نژاد رئیس آبفای شهرستان با امام جمعه سیراف در دفتر ایشان دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عاشوری امام جمعه بخش سیراف در این دیدار موضوع آب شرب بخش سیراف و نگرانی‌های موجود در وضعیت آب را بار دیگر مطرح کرد و گفت: متأسفانه در سیراف مردم در ساعات کمی از آب برخوردار هستند.

وی در ادامه گفت:بنده از زحمات مسئولین آب استان و شهرستان و بخش سیراف تشکر می کنم، اما نگرانی مردم را هم بیان می کنم و پیگیر هستم؛ انتظار می رود وضعیت آب در شهر سیراف و روستاها ساماندهی شود تا مردم بیشتر از آب برخوردار شوند،همچنین انتظار دارم مسئولین مثل سابق بلکه بیشتر با اداره آب همکاری داشته باشند و مردم هم در مصرف آب صرفه جویی کنند چرا که بحران آب مخصوص سیراف نیست و کشوری است،ان شاالله همه کمک کنیم که این تابستان به خوبی سپری شود و مردم کمتر مشکل داشته باشند.

ما خواهان عدالت هستم باید همه مردم بطور مساوی از آب استفاده کنند و زیر ساخت ها باید درست شود.

وی در ادامه گفت:بنده از ابتدایی که افتخار خادمی مردم شامل حالم شده در موضوع آب بارها ورود پیدا کردم، پیگیری کردم و در خطبه ها بیان کردم و جلسات متعددی برای رفع این مشکل گرفته شده است.

بنده از فرماندار شهرستان کنگان، معاونین فرماندار که پیگیر آب بخش سیراف هستند کمال تشکر و قدردانی دارم؛ بحمدالله فرماندار پای کار هستند و بنده شاهد فعالیت و دغدغه ایشان در بخش آب سیراف بوده و هستم.

محمدی مسول امور مشترکات و معاون مدیر عامل آبفای استان بوشهر نیز گفت:بخاطر مطالبات امام جمعه سیراف در دفتر ایشان حضور پیدا کردیم تا از نزدیک مشکلات را از لسان امام جمعه محترم بشنویم و تا جایی که امکان داشته باشد رفع کنیم.
محمدی قول داد که وضعیت آب سیراف و روستاها بهتر مدیریت شود و به حداقل مشکل برساند.

وی در ادامه بیان داشت: کارهای خوبی صورت گرفته است ؛اگر مخزن باغ شیخ آماده شود و آب شیرین کن سیراف ،جم شروع شود ظرف یک ماه آینده آب سیراف مطلوب تر خواهد شد.

معاون مدیرعامل آبفای استان در پایان گفت:از امام جمعه بخش سیراف که مطالبات مردم را پیگیری می کنند و همیشه در کنار مردم هستند و دغدغه مند هستند ممنون و متشکرم.

در این جلسه همچنین رئیس اداره آب سیراف نیز حضور داشتند.