فرمانده انتظامی استان بوشهر:

۱۰۵ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس در گناوه کشف شد

سوسنی، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گناوه و استان لرستان، یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و مقدار ۱۰۵ کیلو گرم تریاک کشف شد.

سردار حیدر سوسنی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گناوه و لرستان، بر روی یک باند قاچاق مواد که با خودروهای سواری و تحت پوشش حمل کالا اقدام به تهیه و قاچاق مواد مخدر از استان‌های جنوبی از مسیر استان بوشهر به سمت استان‌های غربی و مرکزی کشور می‌کردند، مطلع و موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به جمع آوری اطلاعات تکمیلی و بررسی‌های همه جانبه مأموران، گفت: خودروهای مورد استفاده برای قاچاق مواد شناسایی شد که پس از هماهنگی قضائی، مأموران در یک عملیات ضربتی و در اقدامی هوشمندانه هر سه نفر قاچاقچی را به همراه دو دستگاه خودروی سواری تندرو دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

سردار سوسنی اضافه کرد: در بازرسی از خودروها مقدار ۱۰۵ کیلو گرم مواد مخدر که در پوشش کالای پارچه و پوشاک و خواروبار حمل می‌شد کشف شد.

فرماندهی انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه متهمین به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و با توجه به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است انتظار می‌رود تا مردم عزیز در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس اطلاع دهند.