استخدامی

استخدام نیروی انسانی در شرکت پتروشیمی کیمیا – سال ۱۴۰۲

شرکت کیمیا صنایع دالاهو واقع در استان بوشهر، شهر عسلویه به منظور تامین نیروي انسانی متخصص مورد نیازخود از میان واجدين شرايط آقا ودر مقاطع تحصیلی دیپلم ، کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد، از طريق برگزاري آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیرو می نمايد.

اطلاعیه استخدام نیروی انسانی در شرکت پتروشیمی کیمیا صنایع دالاهو – سال ۱۴۰۲

شرکت کیمیا صنایع دالاهو واقع در استان بوشهر، شهر عسلویه به منظور تامین نیروی انسانی متخصص مورد نیازخود از میان واجدین شرایط آقا ودر مقاطع تحصیلی دیپلم ، کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیرو می نماید.

۱– شرایط عمومی استخدام قراردادی با مدت معین

۱ – داشتن تابعیت ایران

۲- اعتقاد به دین مبین اسلام

۳- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم

۴- عدم اعتیاد به مواد مخدر و هرگونه دخانیات

۵ – نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر

۶ – داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام شغل درخواستی

۷ – دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جداول نیازهای استخدامی

۸ – نداشتن منع قانونی برای استخدام و عدم تعهد خدمت به سازمانها و دستگاههای اجرایی کشور

۹ – احراز صلاحیت های عمومی به تأیید هیات مرکزی گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه

۲– شرایط اختصاصی

۱ – جنسیت پذیرش: آقا

۲ – داشتن مدرک تحصیلی متناسب با مقطع، رشته و گرایش تحصیلی اعلام شده در جداول نیازهای نیروی انسانی

۳ – کسب حد نصاب نمره لازم از آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی

۴ – داشتن شرایط سنی به شرح مندرج در جدول

۵- داشتن سابقه خدمت به شرح جدول

* تذکر ۱: متقاضیانی میتوانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند که شرایط سنی لازم تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۲ را دارا بوده و همچنین تا این تاریخ فارغ التحصیل شده و خدمت وظیفه آنها پایان یافته و یا معافیت آنها قطعی شده باشد

* تذکر ۲: لازم به ذکر است گواهی فراغت از تحصیل متقاضیان، کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و تأییدیه های مربوط به جدول مشاغل، بایستی حداکثر تا روز تطبیق مدارک آماده و صادر شده باشد و به همراه سایر تأییدیه ها در موعد مقرر ارائه گردد. هر یک از متقاضیان که به هنگام ثبت نام، اطلاعات نادرست و جعلی ارائه نموده و یا واقعیتی را کتمان نموده باشد و به سبب این اطلاعات پذیرفته شوند، هر زمان که غیر واقعی بودن اطلاعات مشخص شود، قبولی ایشان ملغی شده و هیچگونه هزینه ثبت نام مسترد نمی گردد.

* تذکر ۳: افراد بومی که بومی بودن آنها محرز گردد در محاسبه نمره آزمون از ضریب ۱/۲ برخوردار خواهند شد

* تذکر ۴: شرکت در آزمون جهت مشاغل مربوط به مقطع دیپلم یا کاردانی برای دارندگان مدرک تحصیلی بالاتر ممنوع می باشد

* تذکر ۵: نیازهای اعلام شده بر اساس ساختار سازمانی مصوب شرکت بوده و هرگونه درخواست شخصی مبنی بر تغییر ردیف شغلی یا ارتقا رده شغلی در نتیجه تغییر یا ارتقاء مدرک تحصیلی فرد پس از جذب، از نظر شرکت مردود می باشد

* تذکرمهم: در صورتی که شرکت کنندگان در آزمون شرایط ذکر شده در این آگهی را نداشته باشند، در هر مرحله ای از فرآیند جذب و استخدام، فرآیند بررسی متوقف و از بکارگیری آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.

۳– نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز :

ثبت نام به صورت الکترونیکی و از طریق سایت اینترنتی به شرح ذیل انجام می گیرد:

۱ – ورود به پایگاه اینترنتی به آدرس : www.sanjeshserv.ir

۲ – تکمیل فرم ثبت نام در هر مرحله و تایید آنها

۳ – تاییدیه نهایی با توجه به اطلاعات وارد شده توسط داوطلب

۴ – دریافت شماره پرونده و کد رهگیری

۵ – چاپ فرم ارائه شده توسط سیستم ثبت نام و امضای آن پس ازچاپ، که حاوی اطلاعات وارد شده توسط داوطلب می باشد و ارائه آن در روز مصاحبه تخصصی

* تذکر: ثبت نام منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری از سیستم است و پس از تایید نهایی فرم اینترنتی توسط داوطلب، اطلاعات آن قابل تغییر نیست.

۱-۳– مدارک مورد نیاز هنگام ثبت نام (الکترونیکی):

۱ – تکمیل مراحل ثبت نام از طریق سایت به نشانی www.sanjeshserv.ir

۲ – متقاضیان می بایست مبلغ ۲,۵۰۰,۰۰۰ ریال (دویست و پنجاه هزار تومان) را به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام (با داشتن الزامات آن همانندCVV2 و رمز دوم کارت بانک های عضو شتاب) پرداخت نمایند.

تذکر: هزینه شرکت در آزمون به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

۳ – اسکن یک قطعه عکس۴×۳

۲-۳– نحوه تهیه فایل تصویر داوطلب :

۱ – عکس مربوط به سال جاری باشد

۲ – فایل مربوطه حداقل ۳۰۰*۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰*۳۰۰ پیکسل باشد

۳ – حجم فایل ارسالی باید کمتر از ۷۰ کیلوبایت باشد.

۴ – تصویر باید در جهت صحیح و بدون چرخش تهیه شده و فاقد هر گونه حاشیه زائد باشد.

۵ – حتی االمکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

۳-۳– مدارک مورد نیاز پس از قبولی در آزمون :

از بین متقاضیانی که حد نصاب لازم را کسب نمایند ۳ برابر ظرفیت اسامی اعلام می شود و این افراد مؤظف هستند مدارک ذیل را حداکثر ظرف مدت ۵ روز کاری پس از اعلام نتایج، به همراه اصل مدارک به نماینده شرکت به آدرسی که متعاقبا اعلام خواهد گردید حضورا ارائه و رسید دریافت نمایند:

۱ – اصل و تصویر مدرک تحصیلی

۲ – اصل و تصویر کارت ملی

۳ – اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه

۴ – اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم

۵ – اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن

۶ – اصل و تصویر سایر مدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت

۷ – فرم ثبت نام الکترونیکی چاپ شده که حاوی کد رهگیری و شماره پرونده باشد.

* تذکر: لازم به ذکر است که پذیرش در آزمون کتبی و دعوت به مصاحبه به منزله جذب قطعی نمی باشد و هیچگونه تعهدی را برای شرکت در رابطه با جذب شخص ایجاد نمی نمایند.

۴– مهلت ثبت نام:

۱-۴- ثبت نام در این آزمون صرفا بصورت الکترونیکی است و متقاضیان واجد شرایط می بایست از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۶  لغایت ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ نسبت به ثبت نام الکترونیکی به آدرس اینترنتی www.sanjeshserv.ir اقدام نمایند.

۲-۴-به ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود.

۵– زمان و محل توزیع کارت ورود به جلسه آزمون:

متقاضیان جهت مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون، می توانند روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۰ با ورود به سایت www.sanjeshserv.ir اقدام نمایند.

* تذکر: همراه داشتن اصل شناسنامه عکسدار یا اصل کارت ملی و کارت ورود به جلسه جهت ورود به جلسه آزمون الزامی می باشد. در غیر این صورت از ورود افراد به جلسه ممانعت به عمل خواهد آمد.

۶– زمان برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی

زمان برگزاری: آزمون کتبی روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۲ برگزار می شود.

محل برگزاری: شهرهای تهران، اصفهان، شیراز یا بوشهر می باشد و نشانی دقیق برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.

مصاحبه تخصصی: پس از اعلام نتایج اولیه مدارک متقاضیانی که حد نصاب نمره قبولی را کسب کرده اند مورد بررسی قرار گرفته و پس از تایید مدارک به اندازه ۳ برابر ظرفیت از طریق برقراری تماس تلفنی ضمن اعلام زمان و مکان انجام مصاحبه به جلسه مصاحبه دعوت می گردند. لازم به ذکر است دعوت به مصاحبه به هیچ عنوان به منزله ی پذیرش داوطلب نمی باشد.

سوالات به صورت تست چهار گزینه ای بوده و دارای نمره منفی می باشد. (هر سه گزینه منفی، یک گزینه مثبت را حذف خواهد کرد)

۷– شرایط خاص:

– این فراخوان صرفا بر اساس مصوبات ستاد کرونا و مدیریت بحران و شرایط استان می باشد و در صورت هرگونه تصمیم حسب شرایط زمان برگزاری آزمون ، امکان تغییر تاریخ آزمون و یا لغو آزمون وجود دارد.

۸– شرایط بومی بودن:

داوطلب بومی فردی است واجد یکی از شرایط زیر باشد :

الف- محل تولد متقاضی با محل جغرافیایی مورد تقاضا شهرستان های استان بوشهر یکی باشد.

ب- دو مقطع تحصیلی متقاضی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی، متوسطه در شهرستان های استان بوشهر باشد

ج- داوطلب حداقل پنج سال سابقه سکونت در شهرستان های استان بوشهر طبق مدارک مثبته داشته باشد

۹– انتخاب داوطلبان:

به ترتیب بالاترین نمره کل کسب شده در آزمون با در نظر گرفتن ظرفیت پیش بینی شده به میزان ۳ برابرظرفیت با رعایت اولویت های مندرج در آگهی صورت می پذیرد.

* تبصره ۱: درمواردی که نمره کل و شرایط دو یا چند نفر از متقاضیان در رشته شغلی یکسان باشد انتخاب اصلح از سوی مدیریت ملاک عمل قرار خواهد گرفت. اولویت با داوطلبی است که نمره مصاحبه بالاتری دارد.

* تبصره ۲: در صورتیکه داوطلبین پس از مصاحبه تخصصی نتوانند شرایط علمی را احراز کنند شرکت از پذیرش آنان معذور می باشد.

* تبصره ۳: با توجه به اینکه ملاک ثبت نام از متقاضیان، تکمیل مراحل ثبت نام می باشد لازم است در تکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده به دلیل اینکه هیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.

* تبصره ۴: داوطلب با تکمیل مراحل ثبت نام و شرکت در آزمون صریحا و تلویحا اقرار به علم کامل، به مفادآگهی نموده است و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

۱۰– تاییدیه سلامت جسمانی و روانی:

* پذیرفته شدگان موظفند با توجه به شرایط عمومی آگهی با معرفی شرکت، گواهی/تأییدیه مورد نیاز در ارتباط با سلامت جسمانی، روانی و توانایی انجام کار اخذ نماید. در این مرحله افرادی که مستعد ابتلا به بیماری در محیط صنعتی تشخیص داده شوند، جهت ادامه مراحل استخدامی دعوت نخواهند شد.

۱۱- اطلاع رسانی

هرگونه اطلاع رسانی درخصوص آزمون از طریق سایت اینترنتی به آدرس www.sanjeshserv.ir خواهد بود و متقاضیان اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت خواهند کرد.

تلفن تماس: ۰۲۱۸۴۰۳۵۱۷۱

ساعات پاسخگویی: ۱۱ صبح لغایت ۱۵ می باشد

متقاضیان گرامی، شماره های پشتیبانی صرفا جهت رفع اشکالات ثبت نام می باشد. خواهشمند است به منظور رعایت حقوق سایر شرکت کنندگان از طرح سولات خارج از موضوع پرهیز نمایید.

* تذکر مهم: لازم به تاکید می باشد کلیه متقاضیان می بایست شرایط و ضوابط مندرج در این اطلاعیه را دقیقا مطالعه نموده و درصورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در هر مرحله مشخص شود متقاضی واجد شرایط مندرجات این اطلاعیه نمی باشد از مراحل پذیرش حذف خواهد شد و هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

۱۲– آزمون

– امتحان کتبی در دو بخش ازمون عمومی، اختصاصی بعمل خواهد آمد

– آزمون عمومی در دو سطح زیر برگزار خواهد شد:

– لیسانس و بالاتر:

– شامل ۴۰ سوال در دروس ذیل با مدت پاسخگویی ۳۵ دقیقه می باشد:

۱- فناوری اطلاعات مهارتهای ۷ گانه

۲- زبان انگلیسی– عمومی

۳- اطلاعات عمومی، هوش و استعداد تحصیلی

– فوق دیپلم و پایین تر:

– شامل ۴۰ سوال در دروس ذیل با مدت پاسخگویی ۳۵ دقیقه می باشد:

۱- فناوری اطلاعات مهارتهای ۳ گانه

۲- زبان انگلیسی– عمومی

۳- اطلاعات عمومی، هوش و استعداد تحصیلی

هر یک از سولات آزمونهای عمومی و تخصصی دارای یک امتیاز خواهد بود و نمره کل آزمون کتبی بر اساس ۴۰ درصد آزمون عمومی و ۶۰ درصد آزمون تخصصی محاسبه خواهد گردید

دروس تخصصی آزمون رشته های شغلی به شرح جدول پیوست می باشد:

۱۳ – مصاحبه

پس از برگزاری آزمون کتبی و مشخص شدن امتیازات آنها ، متقاضیان استخدام بر اساس اولویت نمره کل کسب شده به میزان ۳ برابر ظرفیت در هر شغل جهت انجام مصاحبه فنی از طریق تماس تلفنی با آنها به شرکت دعوت خواهند شد.

۱۴- تاییدیه مدارک

تمامی مدارک ارائه شده توسط داوطلبان در مرحله کنترل مدارک با اصل مدارک تطبیق داده خواهد شد و از مراجع صادر کننده مدرک، استعلام می گردد. بدیهی است چنانچه در هر زمان، خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب مشخص شود، از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد. در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری و قرارداد وی خاتمه خواهد یافت. بدیهی است پیگیری های لازم از طریق مراجع قضایی نیز صورت می پذیرد.

۱۵- سابقه کار

منظور از سابقه کار مندرج در جدول زیر ، سابقه اشتغال در شغل مرتبط با شغل مورد تقاضا به مدت تعیین شده میباشد که مستند به مدارک قابل ارائه (برگ گواهی کار، ریز پرداختی بیمه و….) محاسبه خواهد شد. در صورتیکه مدارک ارائه شده در این مورد به تشخیص شرکت ناقص و یا متقن نباشد ، فرد به عنوان متقاضی غیر واجد شرایط شناخته می شود. ملاک تایید سابقه کار مرتبط، ارائه گواهی سابقه کار از محل های اشتغال قبلی و نیز گواهی پرداخت حق بیمه می باشد که اسکن این مدارک در زمان ثبت نام به همراه سایر مدارک و ارائه آن در روز کنترل مدارک الزامی می باشد.

فهرست شغل محل های شرکت کیمیا صنایع دالاهو