فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جم

۳۰۰ زائر از شهرستان جم در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) عازم مرقد مطهر آن حضرت شدند

سرهنگ خلیلی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جم از اعزام ۳۰۰ زائر شهرستان جم به مرقد امام راحل (ره) خبر داد.

سرهنگ محمد خلیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جم در مراسم بدرقه زائرین حرم امام خمینی (ره) که امروز جمعه ۱۲ خرداد با حضور امام جمعه و سرهنگ دهقانی فرمانده انتظامی شهرستان برگزار شد گفت : همزمان با سی‌ و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) حدود ۳۰۰ زائر از این شهرستان به مرقد امام راحل (ره) اعزام می‌شوند.

سرهنگ پاسدار محمد خلیلی بیان کرد: این زائران با ۷ دستگاه اتوبوس، از نقاط مختلف شهرستان و حوزه های مقاومت بسیج راهی بارگاه ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و در بین راه به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) حرم مطهر احمد بن موسی و مسجد جمکران می‌روند .

وی بیان داشت : زنده نگه داشتن یاد امام (ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی از جمله هدف‌های حضور زائران در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) است.

سرهنگ خلیلی اظهار داشت : امسال در سالگرد ارتحال معمارکبیر انقلاب اسلامی دوجنبه قابل توجه است که از این رو برنامه‌ریزی لازم برای اعزام زائران به مرقد در راستای تجدید میثاق و بیعت با آن امام همام و همچنین برگزاری آئین بزرگداشت در شهرستان تدارک و برنامه‌های خوبی برای حضور اهالی ولایت مدار و انقلابی در کلیه مساجد روستاها با همکاری پایگاه مقاومت، شورا ها و دهیاری ها قبل از اذان ظهر با اقامهٔ مجلس و محفل قرائت قرآن به یاد امام راحل و همچنین مراسم محوری سالگرد در مسجد امام خمینی شهر جم پیش‌بینی شده است.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا محمدی امام جمعه شهرستان با کلامی کوتاه در جمع کاروان اعزامی افزود : در این سفر معنوی و زیارتی آرزوی سلامتی دارم و این توفیق و سعادت شامل حال شما در این ایام شده قدر بدانید.
شاخصه خط امام خدا باوری، تقوا و تدین، اخلاص و امیدآفرین بود.

امام با توکل به خدا تمام معادلات غلط طاغوتی عصر حاضر را بهم ریخت و احکام الهی و اسلامی را بنیان گذاشت.
وظیفه همه‌ی ما مریدان و عاشقان خمینی، اطاعت و پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه و راه اوست .

مراسم گرامیداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) در شهرجم روز چهاردهم خردادماه ساعت ۹ در مصلی جمعه این شهر برگزار خواهد شد.