رئیس کل دادگستری استان بوشهر

کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی نخل‌تقی تعیین تکلیف شود / زمینه خروج کالاهای سریع‌الفساد از گمرک عسلویه

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن تاکید بر تعیین تکلیف همه کالاها در انبارهای اموال تملیکی نخل تقی و منطقه ویژه اقتصادی گفت: زمینه خروج کالاهای سریع‌الفساد از انبارهای گمرک در شهرستان عسلویه فراهم شود.

 مهدی مهر انگیز بعد از ظهر شنبه در بازدید از گمرک و انبارهای اموال تملیکی شهرستان عسلویه در خصوص تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارها از جمله کالاهای سریع الفساد تاکید کرد و گفت: در خصوص امحا، فروش و یا مزایده کالاهایی که تعیین تکلیف شده‌اند و اجرای رأی صادره آنها باید تلاش شود و کالاها یی نیز که هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند فوراً مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم صورت پذیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به رسوبی نشدن این قبیل کالاها در انبارها و جلوگیری از بی ارزش شدن کالاها اضافه کرد: تمامی مسئولان متولی باید در راستای تعیین تکلیف و تسهیل فرآیند ترخیص و خروج کالاهای رسوبی موجود در این انبارها سریعاً اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با حضور در محل نگهداری ماشین آلات سنگین از نزدیک در جریان پرونده‌های این نوع ماشین آلات قرار گرفت و دستورات لازم صادر کرد.

مهر انگیز گفت: باید سریعاً جهت تعیین تکلیف سریع این ماشین آلات که مدت‌های زیادی در محوطه گمرک منطقه ویژه اقتصادی عسلویه به صورت بلاتکلیف باقی مانده است اقدام شود.


 مهدی مهر انگیر عصر شنبه در بازدید از گمرک نخل تقی و انبارهای اموال تملیکی منطقه ویژه اقتصادی به تعیین تکلیف همه کالاها در این انبارها تاکید کرد و گفت: همه پرونده‌های این کالاها باید مورد بررسی قرار گیرد و آنهایی که رأی دارد سریعاً تعیین تکلیف از طریق فروش یا امحا اقدام شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: کالاهای فاسد شدنی هم سریعاً تعیین تکلیف شود تا از فساد آنها جلوگیری شود.

وی ضمن بررسی موضوع قاچاق کالا به برخوردهای قاطع و قانونی دستگاه قضائی با افراد سودجو اشاره کرد و بیان کرد: با توجه با تأثیر مخرب قاچاق بر اقتصاد باید دستگاه‌های متولی در راستای پیشگیری و جلوگیری از این اتفاقات و برخورد با این پدیده شوم تدابیر لازم را اتخاذ کنند.-