مدیر امور نوجوان و دانش‌آموزی مجمع جوانان استان بوشهر

فاز سوم طرح کارگاه ملی مهارت نوجوانان در بوشهر آغاز شد

مدیر امور نوجوان و دانش‌آموزی مجمع جوانان استان بوشهر گفت: فاز سوم طرح کارگاه ملی مهارت نوجوان آغاز به‌کار کرد.

محمدرضا تنو ضمن ارائه و رونمایی از فاز سوم طرح کارگاه ملی مهارت نوجوان در استان بوشهر اظهار داشت: با همت اعضای نوجوانان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر در این ماه فاز سوم طرح کارگاه ملی مهارت را شروع خواهیم کرد که گام بزرگی در جذب و ساماندهی و حمایت از نخبگان نوجوان استان بوشهر است.

وی افزود: برنامه‌های دیگر امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر در حال برگزاری است و کارگاه آموزشی فن بیان و سخنوری زیر نظر نوجوانان و جوانان نخبه استان بوشهر برگزار شد که با آموزشی‌های تخصصی استعدادهای خوب را به مراکز مختلف معرفی خواهیم کرد جهت پرورش استعدادی که دارند.

تنو افزود: در فاز اول کارگاه ملی مهارت نوجوان، ما کارگاه فن بیان و سخنوری را برگزار کردیم؛ فاز دوم کارگاه آموزشی خبرنگاری و روزنامه نگاری بود و در فاز سوم این برنامه چندین طرح به مصوب رسیده است که توسط کارگروه‌های تخصصی امور نوجوان و دانش آموزی مجمع جوانان برگزار خواهیم کرد.

وی همچنین با توجه به راهبردهای شیوه نامه بانک اطلاعاتی نخبگان در جهت حمایت از ایده‌های نوآورانه و متفکرانه گفت: نخبگان این بانک، از تأسیس مراکز رشد و نوآوری نوجوان که مرکز فکر و ایده‌های نوآورانه و فناورانه نخبگان علمی و پژوهشی بانک نخبگان است، در جهت رشد و پرورش این نخبگان با کمک پارک‌های علم و فناوری و پژوهشسراهای استان بوشهر جلساتی گرفته شده است که نتایج این جلسات در هفته‌های آینده مشخص خواهد شد.

تنو افزود: شناسایی ظرفیت‌های استان بوشهر ضروری است با توجه به ظرفیت بالای این استان در بخش‌های مختلف شناسایی و فعال کردن آنها ضروری است.

وی افزود: باید از همه توانمندی‌های استان استفاده شود تا گامی در زمینه توسعه نسل نوجوانان و جوانان استان برداشته شود و ما تمام توان خود را برای حمایت از جوانان موفق و مدیران جوان بوشهری به کارخواهیم بست.