بخشدار چاه مبارک

ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهر چاه مبارک

ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام تاریخی یوم الله پانزدهم خرداد، با حضور بخشدار، فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه و دیگر مسئولین بخش در شهر چاهمبارک با شعار «خمینی، حقیقت ماندگار» برگزار شد.

در این برنامه علی محمدی بخشدار چاه مبارک با گرامیداشت نام و یاد شهدا و امام راحل(ره) اظهار داشتند؛ شخصیت امام خمینی (ره) منحصر به فرد است و نمیتوان آن را با یک سخنرانی مختصر تشریح کرد. اخلاص، فروتنی، معنویت و ایمان ایشان به خدا وی را به یک شخصیتی شجاع و محبوب دلها تبدیل کرد که در عین اینکه آن زمان دست خالی بود به دلیل ایمان معنوی، اعتماد به مردم و ایمان به راه و هدفش در مقابل حکومت مستبد زمان و هم پیمانان آن ایستاد و مردم را به میدان مبارزه آورد که ثمره و میراث آن انقلاب اسلامی است.
محمدی در ادامه افزود: مکتب امام خمینی(ره) مکتب ساده زیستی، و خدمت به مردم است. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: بزرگترین مبارزه با امریکا خدمت به مردم است. فلذا هرکسی بخواهد با اشرافی گری، رانت، فساد و دلسوزی دنبال بی ثباتی در هر سطحی باشد عملا در مقابله با مکتب امام خمینی(ره) قرار گرفته است.
بخشدار چاهمبارک افزود: رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب بیش از ۴۰ بار جوان ایرانی و بیش از ۲۰بار امید و اعتماد خود را نثار جوانان و آینده سازان ایرانی مقتدر کردند. دشمن دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در نسل جوان و ایجاد شک و شبهه نسبت به کارآمدی حکمرانی اسلامی است. پس هر کدام از ما در هر جایگاهی که باشیم با روشنگری، جهاد تبیین و خدمت به مردم باید تلاش کنیم که امید را در جامعه زنده کنیم.
چرا که مردم و اسلام (جمهوریت و اسلامیت) دو بال تداوم انقلاب اسلامی و ساخت ایرانی مقتدر هستند.
بخشدار در پایان از تمامی مجریان و حاضران در این برنامه تشکر و قدردانی کرد و افزود تعظیم این مناسبت ها به ویژه تکریم و تعظیم سالروز امام راحل(ره) در واقع ادای دین در حق تمامی کسانی که برای پاسداشت و حفظ آرمانها و ارزش های انقلاب اسلامی جانفشانی کردند.
خواندن دکلمه توسط دانش آموزان، مداحی و سخنرانی ویژه حاج اقا خلفانی(مدیر حوزه علمیه کنگان) از دیگر برنامه های این مراسم بود