مشاور مدیر عامل در مسئولیت های اجتماعی

اختصاص ۳۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران به مرقد امام خمینی(ره)

حیاتی، مشاور مدیر عامل در مسئولیت های اجتماعی، از اختصاص ۳۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران استان بوشهر برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش جنوب استان،عبدالمجید حیاتی با بیان این مطلب گفت:۳۰ دستگاه اتوبوس از سوی شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با محوریت و هماهنگی سازمان منطقه ویژه پارس با هدف تجدید عهد با آرمان های امام راحل (ره)در اختیار ستاد استانی و سپاه امام صادق (ع) قرار داده شد تا عموم زائران و علاقه مندان استان بوشهر برای شرکت در این مراسم و سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی شرکت نمایند.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی این موضوع از مدت ها قبل اندیشیده شده بود و خوشبختانه با همکاری و هماهنگی شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس و استفاده از ظرفیت های موجود به طوریکه خللی نیز در ایاب و ذهاب کارکنان رخ ندهد این مهم محقق شد.

حیاتی افزود:علاوه بر این پایگاه های بسیج سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، نفت و گاز پارس ، مجتمع گاز پارس جنوبی و پتروشیمی ها نیز با هماهنگی حوزه و ناحیه مقاومت بسیج سپاه عسلویه، کاروان هایی از کارکنان بسیجی را به حرم امام راحل اعزام کردند.