تفاهم‌نامه

مدرسه خیّر ساز روستای کوری حیاتی شهرستان جم ساخته می‌شود

تفاهم نامه ساخت یک باب مدرسه در روستای کوری حیاتی شهرستان جم باحضور خیرمدرسه ساز علی مصلحی پور، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر و فرماندار شهرستان جم به امضاء رسید.

علی مصلحی پور خیّر مدرسه روستای کوری حیاتی گفت:به ضرورتی که در منطقه‌ی خود احساس کردم، با همکاری فرماندار جم برای ساخت این مدرسه و فراهم نمودن تحصیل دانش آموزان گام برداشتم.

مدرسه روستای کوری حیاتی از بخش مرکزی شهرستان جم در استان بوشهر با ۶ کلاس درس و زیربنای ۷۵۰ متربع با اعتباری بیش از ۸۰ میلیارد ریال ساخته می شود تا بیش از ۱۲۰ دانش آموز درفضایی ایمن و نوساز تحصیل کنند.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان هم بیان کرد: همه افرادی وخیّرینی که با دانش و کمک‌های مالی خود اعلام آمادگی می‌کنند و دراین راه حرکت می‌کنند همواره قدردان آنان هستیم و ساخت درمانگاه، مسجد، مدرسه هرکدام برکت و معنویت خاص خود را دارند، اما مدرسه موجب فراهم شدن علم آموزی و ادامه تحصیل و رشد چند نسل ازدانش آموزان خواهد شد.

ابراهیم احمدی بیان کرد: در شهر‌ها خیرین و مردم علاقمند به مشارکت در ساخت مدارس با مشارکت ۵۰ درصدی و در روستا‌ها ۳۰ درصدی در هزینه‌ ساخت آن می‌توانند کمک کنند و نام گذاری مدارس نیز برعهده خیرین است.

وی افزود: در ساخت مدارس از طرح تا نظارت واجرای آن براساس قوانین نظام مهندسی تلاش می‌شود چرا که مدارس از ساختمان‌هایی هستند که در برابر حوادث پیش بینی نشده باید ایمن و منطبق بر استاندار‌های ساخت وساز در حوزه ساختمان باشند.