امام جمعه بندر ریگ:

پرداخت وام های تبعیض آمیز به کارمندان بانک ها متوقف شود / پرداخت وام به مردم و مسئولین و کارمندان بانک یکسان شود

حجت الاسلام هاشمی منش با بیان اینکه پرداخت وام به مردم و مسئولین و کارمندان بانک یکسان شود، گفت: پرداخت وام های بی ضابطه به کارمندان بانک ها تبعیض است و این روند باید متوقف شود.

حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش امام جمعه بندر ریگ امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر، اظهار داشت: تقوا راه عبور از سختی ها و تنگناهای زندگی است.

وی افزود: ایمان و امید قطب نمای حرکت کشتی زندگی انسان و ناامیدی مهمترین عامل شکست، سقوط و لطمه است.

امام جمعه بندر ریگ عنوان کرد: امید دادن به مردم و ممانعت از یاس و ناامیدی از اهداف مهم انبیاء و ائمه معصومین (ع) بوده است.

وی با بیان اینکه منویات رهبر انقلاب در سالروز ارتحال امام( ره) نقشه راه انقلاب اسلامی و ملت قهرمان ایران است، گفت: امید و ایمان دو ابزار قدرت نرم امام راحل در ایجاد تحول بود.

حجت الاسلام هاشمی منش عنوان کرد: مهمترین وظیفه در ادامه راه امام خمینی (ره) امید و ایمان به آینده درخشان است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی و القاء ناکارآمدی نظام اسلامی است، تاکید کرد: تقویت ایمان و امید به آینده در نسل جوان تقویت شود.

امام جمعه بندر ریگ بیان کرد: موشک فراصوت فتاح موجب شگفتی جهانیان و هراس صهیونیست غاصب شد؛ جمهوری اسلامی امید مستضعفان عالم و خارچشم دشمنان محور مقاومت است و هیمنه پوشالی آمریکا شکسته شده و در نظم جدید جهانی جایگاهی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه صنعت خودروسازی در کشور را از دست دلالان و مافیا نجات دهید و به جوانان خلاق بسپارید، خاطرنشان کرد: رشد تولید موجب مهار تورم و آرامش در جامعه می شود.

حجت الاسلام هاشمی منش ابراز کرد: پرداخت وام های بی ضابطه به کارمندان بانک ها تبعیض است و این روند باید متوقف شود و پرداخت وام به مردم و مسئولین و کارمندان بانک یکسان شود.