با حمایت‌ شرکت ملی صنایع پتروشیمی انجام شد

بهره برداری از ۱۶ طرح بهداشتی، عمرانی و آموزشی در شهرک پردیس جم

با حمایت و همکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی و با هدف بهبود شرایط زندگی و رفاه و آسایش کارکنان شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس، 16 پروژه‌ رفاهی، بهداشتی، عمرانی و آموزشی در شهرک پردیس جم احداث و بهره‌برداری شد.

به گزارش جنوب استان، مشاور امور مسئولیت‌های اجتماعی مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهارکرد: ایجاد محیطی امن، با نشاط و توسعه‌یافته برای اسکان کارکنان خدوم شرکت‌های پتروشیمی و خانواده شریف آنان در اولویت برنامه های شرکت صنایع پتروشیمی ایران قرار دارد و در این خصوص تمامی تمهیدات لازم برای ارتقاء کیفیت خدمات و کسب رضایتمندی ساکنین شهرک پردیس جم با جدیت تمام برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: احداث درمانگاه شهرک پردیس جم با توجه به شرایط خاص جامعه در دو سال اخیر از جمله مطالبات ساکنین شهرک پردیس و از مهمترین دغدغه‌های مجموعه NPC بوده که با یاری خداوند متعال این پروژه نهایی شده و آماده بهره‌برداری شده است.

ربانی با اشاره به اینکه با احداث این درمانگاه سطح خدمات رسانی بهداشتی و درمانی از سطح یک به سطح دو ارتقاء یافته، افزود: درمانگاه شهرک پردیس دارای مساحت ۹۵۰ متر مربع و دارای بخش‌هایی از جمله ۲۵ اتاق، ۲ پاویون، درمانگاه عمومی و تخصصی، ۲ یونیت دندانپزشکی، اتاق CPR، داروخانه، اتاق جراحی سرپایی و بخش تزریقات است. برای این درمانگاه ۵۰۰ متر مربع محوطه‌سازی و ۶۰ متر مربع نیز پارکینگ مسقف آمبولانس احداث شده است.

گفتنی است درمانگاه جدید شهرک پردیس با بودجه‌ای معادل ۲۵ میلیارد ریال و در مدت زمان ۹۸ روز احداث شده است.

مشاور امور مسئولیت‌های اجتماعی مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به فعالیت‌های انجام شده در شهرک پردیس جم در بخش آموزش مدارس اشاره کرد و گفت: در حوزه توسعه فضاهای آموزشی احداث آزمایشگاه و کتابخانه دانش آموزی، احداث دو کلاس درس و یک دفتر اداری آموزشی در کنار ایجاد ساختمان مرکز رشد و زبانسرای دانش آموزی از دیگر پروژه‌های به اتمام رسیده در شهرک پردیس هستند که برای بهره‌برداری در اختیار دانش آموزان عزیز ساکن شهرک پردیس جم قرار داده شده‌اند.

ربانی به ویژگی‌های این پروژه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: مرکز رشد و زبانسرای شهرک پردیس در بنایی به ۴۷۰ متر مربع شامل ۱۶ اتاق، دومجموعه سرویس بهداشتی بانوان و آقایان و محوطه سازی و پارکینگ به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع احداث شده است. این مرکز محل مناسبی برای کودکان، نوجوانان و جوانان شهرک پردیس برای فعالیت‌های فنی و آموزشی و همچنین آموزش زبان‌های خارجی خواهد بود.

سه پروژه‌ آموزشی شهرک پردیس شامل زبانسرا و مرکز رشد، سایت کامپیوتر و آزمایشگاه و کتابخانه، و همچنین احداث سه کلاس درس در مجموع با بودجه‌ای معادل ۲۷ میلیارد ریال و در مدت زمان ۹۲ روز اجرا شده و به بهره‌برداری رسیده است.

علی ربانی در ادامه از پروژه‌ی تعریض جاده های ورودی و خروجی شهرک پردیس به عنوان یک پروژه توسعه‌ای مهم در این شهرک خبر داد و افزود: در راستای تسهیل شرایط آمد و شد و کاهش حداقلی حوادث جاده‌ای در مسیرهای منتهی به شهرک پردیس جم، پروژه تعریض جاده های ورودی و خروجی شهرک پردیس جم با بودجه‌ای معادل ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و با همکاری اداره راه و ترابری شهرستان جم اجرا شد. اجرای این پروژه نقش مهمی در کاهش تصادفات جاده‌ای در این منطقه‌ی پرحادثه خواهد داشت.

احداث سالن سرپوشیده ورزشی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع از دیگر پروژه‌های ارزشمند در شهرک پردیس است که عملیات اجرایی آن روز دوشنبه دهم آبان ماه آغاز می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مدت ۱۳۵ روز به بهره‌برداری خواهد رسید.

ربانی بر ضرورت توجه بیشتر به احداث اماکن جدید آموزشی، فرهنگی، رفاهی و ورزشی در شهرک پردیس تاکید کرد و افزود: با حمایت مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع پتروشیمی و ایفای نقش موثر مدیران محترم عامل شرکت‌های دارای واحد مسکونی در شهرک پردیس جم، موضوع واگذاری ۱۱ هکتار زمین مورد نیاز برای تکمیل نیازمندی‌های شهرک پردیس جم طرح و به تائید هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی رسید.

وی در بخش پایانی سخنان خود به حمایت های معاون محترم وزیر و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و اعضای هیئت مدیره و همچنین حمایت از تامین منابع مالی اجرای پروژه های اجرا شده توسط هیات امنای شهرک پردیس جم اشاره کرد و ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مدیریت و کارکنان شهرک پردیس برای اجرای این پروژه‌ها اظهار امیدواری کرد، مجموع اقدامات انجام شده منتج به ارتقای رضایتمندی خانواده‌های ساکن در منطقه و افزایش بهره‌وری واحدهای تولیدی شود.