استان بوشهر در شاخص‌های درمانی دچار عقب‌ماندگی است

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های درمانی استان گفت: استان بوشهر در شاخص‌های درمانی دچار عقب‌ماندگی است.

به گزارش جنوب استان، احمد محمدی‌زاده عصر شنبه در بررسی مسائل مراکز درمانی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای کمبودهای جدی در حوزه زیرساخت درمانی است و باید این ضعف‌ها جبران شود.

وی بر لزوم تسریع در تکمیل فضاهای درمانی خصوصی استان بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: برخی از مراکز درمانی دولتی استان بوشهر دارای شکل بودجه هستند که باید برای تکمیل آن تلاش شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: بیمارستان فاطمه زهرا (س) در جوار بیمارستان شهدای خلیج‌فارس، بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان و بیمارستان عسلویه از مراکز درمانی مهمی هستند که بخشی از نیازهای استان را رفع می‌کنند.

وی با اشاره به ساخت چند درمانگاه تخصصی در قالب مراکز درمانی پیشرفته کلینیک و دی کلینیک در سطح استان بوشهر افزود: این مراکز با مشارکت بخشی خصوصی و دولتی در شهرهای بوشهر، گناوه، عالی‌شهر، کنگان و دیگر نقاط استان در حال ساخت است.

محمدی‌زاده اضافه کرد: یکی از اولویت‌های استان بوشهر تسریع در تکمیل، آماده‌سازی و بهره‌برداری از این پروژه‌های درمانی است و تلاش می‌شود که در سریع‌ترین زمان تکمیل شوند.

وی از پرداخت تسهیلات اعتباری برای تسریع در ساخت سه بیمارستان توسط بخش خصوصی در استان بوشهر گفت: تسریع در تکمیل کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بوشهر باید با جدیت دنبال شود.