یک صیاد با صاعقه جان باخت

صیاد بندر دیلم بر اثر صاعقه جان باخت

فرماندار شهرستان دیلم گفت: یکی از صیادان دیلمی به دلیل رفتن به دریا در مسیر برگشت رو به روی بندر حماد با برخورد صاعقه جان سپرد.

به گزارش جنوب استان از شهرستان دیلم، احمد دشتی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از صیادان این شهرستان به دلیل رفتن به دریا در مسیر برگشت رو به روی بندر حماد با برخورد صاعقه جان سپرد.

فرماندار شهرستان دیلم افزود: زنده یاد ملاح صبح امروز بدلیل برخورد صاعقه در قایق صیادی درگذشت اما دو سرنشین دیگر قایق که فرزندان متوفی بوده‌اند به سلامت برگشته‌اند.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گفت: علیرغم تاکید بر عدم خروج و تردد شناورهای سبک‌ و صیادی به مالکین قایق ها و لنج ها، و اعلام به تعاونی های لنجداران ، صیادان ، ادارات بنادر ، شیلات و دریابانی مبنی بر وضعیت ناپیداری جوی و اخطاریه های هواشناسی در روزهای اخیر یکی از شهروندان به دریا رفته بود.

وی یادآورشد: این صاعقه به قایق برخورد کرده بود که باوجود انتقال  صیاد صاعقه زده به بیمارستان  اما تلاش های کادر درمان  بی نتیجه ماند.

جهانگیر دهقانی در این خصوص گفت: بر اثر بارندگی شدید امروز در شهرستان‌های دیلم، گناوه و دشتستان شاهد آبگرفتگی معابر بوده‌ایم اما خسارت قابل توجهی رخ نداده است. فقط برق برخی از روستاهای گناوه و دیلم قطع شد که با ورود سریع اداره برق، برق رسانی مجدد انجام گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر افزود: شرایط استان بوشهر در وضعیت پایداری قرار دارد و جای هیچ نگرانی نیست.