افزایش اعتبارات مسئولیت های اجتماعی

اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی صنایع نفتی استان بوشهر به ۳ برابر افزایش می‌یابد

استاندار بوشهر گفت: شورای راهبردی پتروشیمی‌های استان امسال ۱۰۰ میلیارد تومان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود در استان اختصاص داده و که این رقم در سال آینده ۲ برابر می‌شود.

احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در آیین در معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر خدمت به مردم را یکی از مأموریت‌های مهم مسئولان و مدیران دانست و اظهار داشت: مردم استان بوشهر در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی در ۴۲ سال گذشته نقش خود را نشان داده‌اند و تقدیم ۲ هزار و ۲۰۰ شهید نشان از جایگاه این استان است.

وی اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، ولایت‌مداری و حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی را از ویژگی‌های مردم استان بوشهر دانست و بیان کرد: در این جلسه محمد هادی رستمیان به‌عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار معرفی می‌‌شود.

استاندار بوشهر منابع اعتباری برای اجرا طرح‌های عمرانی را برشمرد و خاطر نشان کرد: منابع اعتباری استان بوشهر در بخش‌های مختلف باید ساماندهی شود و به سمت جهش عمرانی و اقتصادی به پیش برود.

محمدی‌زاده باتأکید بر تدوین برنامه و جدول اجرا طرح‌ها و منابع اعتباری استان بوشهر به‌صورت سالانه خاطر نشان کرد: بانک‌ها منابع مالی خوبی دارند که به شکل مدیریت نشده هزینه و این بودجه بخشی از منابع اعتباری عمرانی محسوب می‌شود.

وی اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی نفت، گاز و پتروشیمی در عسلویه، جم و خارگ را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این اعتبارات بخشی دیگر از منابع بودجه‌ای برای اجرا طرح‌های عمرانی است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه امسال ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مسئولیت‌های اجتماعی شورای راهبردی پتروشیمی استان بوشهر اختصاص یافته است گفت: سال آینده این اعتبار به ۳ برابر و بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

محمدی‌زاده افزود: منابع اعتباری سازمان‌های حمایتی و همچنین منابع و سرمایه‌های بخش خصوصی ظرفیت ارزشمندی است که باید در مسیر توسعه و پیشرفت استان از آنها بهره برده شود.

وی تأکید کرد: استقبال از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تسریع در کار آنها جز سیاست‌های اصلی مدیریت استان است و از مسیر منابع سرمایه‌گذاران، به تولید، اشتغال و استقلال اقتصادی کشور تدبیر می‌شود.

روحیه تعاون و تعهد در کار ملاک عمل برای اعتلای استان

معاون عمرانی استاندار بوشهر هم در این آیین با قدردانی از حسن اعتماد وزیر کشور و استاندار بوشهر به وی گفت: روحیه تعاون و تعهد در کار ملاک عمل برای اعتلای استان و کشور است.

محمد هادی رستمیان بیان کرد: استان بوشهر عرصه‌های متعددی در بخش‌های کشاورزی، شیلات، منابع زیرزمینی، نفت، گاز و پتروشیمی و دیگر حوزه‌ها برای کار و خدمت و پیشرفت دارد، هر چند تاکنون تلاش های زیادی در این بخش‌ها انجام شده اما مردم استان شایسته خدمات بیش از این هستند.

معاون استاندار بوشهر تأکید کرد: در مسیر توسعه عمرانی استان، شناخت دقیق نیازمندی‌ها و تعیین اولویت‌ها با توجه به منابع محدود استان در دستور کار است.

در این آیین محمد هادی رستمیان به‌عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر معرفی و حکم وی که به امضا وزیر کشور هم رسیده است تحویل وی شد.