معاون هماهنگی امور عمرانی استان

معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر به روایت تصویر

در نشست شورای اداری استان بوشهر محمد هادی رستمیان به‌عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار معرفی شد.

وزیر کشور با صدور حکمی محمد هادی رستمیان را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر منصوب کرد.

مراسم معارفه معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در نشست شورای اداری استان بوشهر برگزار شد که استاندار بوشهر از جهش عمرانی و اقتصادی در استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های مهم اقتصادی و منابع گوناگون بودجه‌ای و اعتباری تحول مهمی در عرصه عمرانی و اقتصادی استان بوشهر ایجاد می‌شود.

احمد محمدی‌زاده،  اعتبارات ملی، استانی، بانکی، شورای راهبردی پتروشیمی، سازمان‌های حمایتی و سرمایه‌های بخش خصوصی را از جمله منابع اعتباری استان بوشهر دانست و بیان کرد: منابع متعدد اعتباری و ظرفیت‌های موجود استان باید برای جهش عمرانی و اقتصادی استان ساماندهی شود.

وی محمد هادی رستمیان را به‌عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار معرفی کرد و افزود: وی پیش از این در پست‌های مختلف ملی و استانی فعالیت کرده و دارای کارنامه درخشان خدمتی است.

محمد هادی رستمیان پیش از این معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، مدیر کل مسکن و شهرسازی استان سمنان، معاون عمرانی استانداری سمنان و مدیر اجرایی مسکن و شهرسازی استان بوشهر بوده است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر نیز با اشاره به ظرفیت‌های استان خاطر نشان کرد: استان بوشهر در حوزه‌های کشاورزی، شیلات، منابع زیرزمینی، نفت، گاز و پتروشیمی و صنعتی دارای ظرفیت‌های قابل توجهی است که زمینه توسعه استان را فراهم می‌کند.

محمد هادی رستمیان اضافه کرد: شناخت دقیق نیازمندی‌ها و تعیین اولویت‌ها با توجه به منابع محدود استان بوشهر مورد توجه ویژه است.