مشکل سند اراضی مردم آب‌پخش

گفت‌وگو با روسای قوا برای رفع مشکل سند اراضی مردم آب‌پخش

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از گفت‌وگو با رؤسای قوا برای رفع مشکل سند اراضی مردم آب‌پخش خبر داد.

به گزارش جنوب استان ابراهیم رضایی صبح یکشنبه در جمع اهالی آب‌پخش با قدردانی از اعتماد مردم این بخش، اظهار داشت: در مورد مسائل و مشکلات مردم بی‌اطلاع و یا بی عمل نیستیم و در ارتباط‌هایی که با مردم، شوراها و دیگر مسئولان داریم همه مسائل را بررسی کرده‌ایم ولی وقتی پیگیری‌ها به نتیجه رسید، آن موقع آن را اعلام می‌کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: معمولاً تا وقتی موضوعی به نتیجه نرسیده است، آن را اعلام نمی‌کنیم و به همین خاطر بسیاری از پیگیری‌ها که هنوز نتیجه نداده است را اعلام نکرده‌ایم.

رضایی با ابراز تأسف از حادثه تصادف اخیر در محور کلل – آب‌پخش و جان باختن چهار نفر در این حادثه، افزود: اصلاح این مسیر یک ضرورت است و باید هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به پیگیری مستمر برای رفع مشکل آب شهر آب‌پخش و اجرای چمن ورزشگاه این شهر تصریح کرد: یکی از اولویت‌های بنده در دوران نمایندگی، رفع مشکل سند اراضی مردم آب‌پخش است که در این خصوص با رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه هم مذاکره کرده‌ایم.

رضایی با ابراز امیدواری برای رفع مشکل سندهای منازل و زمین‌های مردم در آب‌پخش خاطرنشان کرد: در این زمینه خلاءهای قانونی وجود دارد که امیدواریم حل شود و مسئولان هم با شجاعت پای کار بیایند و این مشکل را رفع کنند. تا حصول نتیجه این موضوع را دنبال می‌کنیم.