یوسفی رفت هاشمی آمد

سید علی هاشمی به عنوان فرماندار عسلویه شد

طی آیینی با حضور مسؤولان سید علی هاشمی به عنوان فرماندار عسلویه معرفی شد.

به گزارش جنوب استان: در مراسمی با حضور احمد محمدی‌زاده استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، سید علی هاشمی به عنوان فرماندار عسلویه معرفی و از خدمات عبدالنبی یوسفی فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

یوسفی از زمستان ۱۳۹۶ فرماندار عسلویه بود.

سیدعلی هاشمی فرماندار جدید عسلویه، از مرداد ۱۳۹۳ تا اسفند ۱۳۹۹ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر بود و پیش از آن هم، فرمانداری شهرستان دشتی را بر عهده داشت.

عسلویه محل اجرای طرح‌ توسعه میدان گازی پارس جنوبی، ۱۲ دی ۱۳۹۱ به شهرستان تبدیل شد و فروردین ۱۳۹۲ نخستین فرماندار این شهرستان شروع به کار کرد.

تا کنون چهار فرماندار در این شهرستان فعالیت داشته‌اند: محمودی، اسماعیلی، نادری و یوسفی.

استاندار بوشهر در مراسم تکریم و معرفی فرماندار عسلویه گفت: باید همه از جمله شهرستان‌های پیرامونی از ظرفیت‌های منطقه پارس جنوبی بهره‌مند شوند تا بخشی از مشکلات مردم و عقب‌ماندگی منطقه جبران شود.

احمد محمدی‌زاده با اشاره به اینکه طرح‌های مهم و با ارزشی در عسلویه اجرا شده است، افزود:طرح‌هایی مانند سد اَخَند که نیاز مردم را تامین می‌کند از موارد مهم و ماندگار محسوب می‌شود.

او تحقق مطالبات مردم را در عرصه‌های زیرساختی و عمرانی ضروری خواند و عنوان کرد: وحدت و همدلی یکی از ویژگی‌های مردم و مسئولان شهرستان عسلویه است.

معرفی فرمانداران جدید از  دو روز پیش یعنی شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ آغاز شده است و تا کنون فرمانداران شهرستان‌های بوشهر، تنگستان و عسلویه معرفی شده‌اند.

استان بوشهر ۱۰ شهرستان دارد.