روز ملاقات در فرمانداری بوشهر همه روزه شد

روز ملاقات عمومی در فرمانداری بوشهر حذف می شود

فرماندار بوشهر گفت: قرار دادن یک روز خاص برای ملاقات عمومی صحیح نیست و باید همه وقت ما در اختیار مردم قرار گیرد. به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، صالح رحیمی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شهدا الگوهای ارزشمندی برای مسئولان […]

فرماندار بوشهر گفت: قرار دادن یک روز خاص برای ملاقات عمومی صحیح نیست و باید همه وقت ما در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، صالح رحیمی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شهدا الگوهای ارزشمندی برای مسئولان هستند، اظهار داشت: آنها با خلوص نیت و اطاعت از ولی فقیه برای سربلندی و پیروزی اسلام و کشور تلاش و در این راه جان خود را فدا کردند.
وی با بیان اینکه ما نیز باید همین راه را ادامه دهیم، افزود: باید بدون در نظر گرفتن نفع شخصی برای حل مشکلات و قرار گرفتن در مسیر توسعه شهر، استان و کشور تلاش کنیم.
فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه تمام توان خود را برای حل مشکلات بکار میگیریم، عنوان کرد: در این جایگاه هستیم تا به مردم خدمت کنیم و قطعا حرف اول و آخر ما مردم خواهند بود.
رحیمی با عنوان اینکه تشریفات اضافه از فرمانداری بوشهر حذف می شود، خاطرنشان کرد: قرار دادن یک روز خاص برای ملاقات عمومی صحیح نیست و باید همه وقت ما در اختیار مردم قرار گیرد.