سید علی هاشمی فرماندار عسلویه :مطالعه کتاب از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند

مطالعه کتاب از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند

فرماندار عسلویه استان بوشهر گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی موجب افزایش آگاهی، توسعه فرهنگی جوامع می‌شود و از انواع آسیب‌های اجتماعی پیشگیری می‌کند.

به گزارش جنوب استان:  سید علی هاشمی روز چهارشنبه به مناسبت هفته کتاب در بازدید از کتابخانه عمومی شهر عسلویه افزود: اقدامات خوبی در حوزه کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه در این شهرستان در حال انجام است.

وی گفت: تقویت بخش کمک درسی کتابخانه‌ها، افزایش منابع موردنیاز دانش‌آموزان و ارائه آن به مخاطبان بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار عسلویه تأکید کرد: فرمانداری شهرستان عسلویه همه ظرفیت‌های موجود را به کار خواهد بست تا کتابخانه‌ها در ارائه خدمات مطلوب به عموم جامعه با کیفیت بهتری عمل کنند.

وی موضوع کتاب و کتابخوانی را از زمینه های اصلی در رشد و تعالی جامعه عنوان کرد و اقدامات انجام شده در این کتابخانه را ارزشمند خواند.

هاشمی افزود: کتاب و کتابخوانی از زمینه های اصلی در رشد و تعالی جامعه است، کار در حوزه کتاب تاثیری ماندگار در جنبه های مختلف زندگی دارد و امیدوارم با تلاش تمامی دست اندرکاران و مسئولان این حوزه سطح مطالعه و کتابخوانی افزایش یابد.

احمد شاکر مسئول کتابخانه عمومی عسلویه در حاشیه این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته و برنامه های آینده کتابخانه به فرماندار ارائه کرد.