امام جمعه برازجان از استاندار بوشهر درخواست انتصاب مدیران انقلابی کرد

امام‌جمعه برازجان: مدیران بی‌خاصیت دشتستان هنوز روی کار هستند

امام جمعه برازجان گفت: از استاندار بوشهر درخواست داریم هر چه زودتر به این وضعیت پایان دهند و مدیران انقلابی، مردمی و کارآمد را جایگزین مدیران خنثی و بی‌خاصیت و ناکارآمد نمایند.

به گزارش جنوب استان از دشتستان،حجت الاسلام حسن مصلح ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از مدیران ادارات شهرستان دشتستان همچنان حالت انتظار و بلاتکلیفی دارند و برای ایفای مسؤولیت و ایجاد و انجام وظیفه انگیزه و علاقه‌ای ندارند.

امام جمعه برازجان افزود: این مدیران پاسخگوی، مشکلات مردم نیستند، به صورت میدانی در میان مردم حضور ندارند، به مناطق محروم و روستایی تحت پوشش سر نمی‌زنند و حضوری در اجتماعات مذهبی و انقلابی نمازجمعه و جماعات و مساجد ندارند.

وی عنوان کرد: از استاندار مردمی و انقلابی احمد محمدی زاده درخواست داریم هر چه زودتر به این وضعیت پایان دهند و مدیران انقلابی، مردمی و کارآمد را جایگزین مدیران خنثی و بی‌خاصیت و ناکارآمد نمایند تا بیش از این مردم شریف استان و شهرستان دشتستان از ضعف مدیریتی صدمه و آسیب نبیند.

خطیب این هفته نمازجمعه شهر برازجان گفت: دولت سیزدهم در همین سه ماه کاری، نشان داده است دولت در میدان و از روحیه مدیریت جهادی برخوردار است، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و وزاری کابینه، بدون وقفه از روز اول در میان مردم و در صحنه حاضر بودند.

مصلح ادامه داد: از دیدارهای صمیمی با مردم، تا سفرهای استانی، حضور فوری در صحنه‌هایی مثل زلزله، سیل، ابعاد دیگری از این روحیه پاسخگویی به مردم، ساده زیستی و رویه همگرایی با دیگر قوا و دستگاه‌ها دارند، که به خوبی مشاهده می‌شود.

این مقام مسؤول تصریح کرد: در جنبه عملکرد نیز دولت در ۱۰۰ روز گذشته اقدامات خوبی داشته است که در حد خود حد نصاب مقبول به شمار می‌آید؛ موفقیت دولت در واکسیناسیون عمومی، پرداخت حقوق ماهیانه کارمندان بدون خلق پول و استقراض، سفرهای استانی، تامین کالاهای راهبردی تا چند ماه آینده و همچنین توفیق در کاهش رشد نرخ سیمان و آهن، اقدامات دیگر خروج مسکن از رکود با طرح ساخت یک میلیون واحد مسکن، تعامل فعال وزارت خارجه با کشورهای همسایه روسیه و بعضی کشورهای غربی که منجر به آزادسازی ۴ میلیارد دلار از دارایی‌های جمهوری اسلامی ایران گردیده است که این رویکرد و روحیه و این بخش عملکرد دولت، قابل دفاع و تقدیر است.

امام جمعه برازجان ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: باید فرهنگ و تفکر بسیجی به نسل امروز به ویژه نوجوانان انتقال یابد که این امر بسیار مهم است؛ بسیج بزرگ‌ترین دستاوردی بود که امام راحل آن را ایجاد کرد که بسیج همیشه در کشور نقش اساسی داشته است.

وی تاکید کرد: بسیج یکی از شاهکارهای بزرگ امام راحل بود که باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا تفکر بسیجی در جامعه نهادینه شود؛ امروزه رهبریت صالح یکی از موضوعات مهم است که ما قدردان رهبریت هستیم که کشورمان در سایه رهبریت صالح به پیشرفت و اقتدار همه‌جانبه دست یافته است.

مصلح اظهار کرد: دشمنان و استکبار جهانی درصدد تسلط بر کشورهای اسلامی هستند که بی‌شک با رهبریت صالح و بصیرت مردم توطئه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود؛ امروزه کشورمان در سایه درایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری به پیشرفت دست یافته و ما قدردان این سرمایه عظیم و بزرگ هستیم.