فرصتی برای یادگیری برای مناطق محروم

آغاز نام‌ نویسی برای آموزش رایگان هنر در بوشهر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهرگفت: در راستای شعار تحول و عدالت محوری دولت سیزدهم نام‌نویسی برای طرح آموزش رایگان هنر در این استان آغاز شد.

به گزارش جنوب استان :این طرح به طور همزمان در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و مرزی با هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی اجرا می شود.

وی بیان کرد: کلیه علاقمندان می‌توانند با هماهنگی و مراجعه یا تماس تلفنی با اداره‌های کل و شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و یا از طریق سامانه http://amoozesh.azmoonehonar.ir جهت نام‌نویسی در دوره‌های آموزشی اقدام کنند که در مرحله نخست مهلت نام‌نویسی متقاضیان تا ۱۵ آذر ماه است.

کرمپور یادآورشد: علاقمندان می‌توانند یکی از رشته‌های پیشنهادی را از جدول دوره های آموزشی موجود در سامانه انتخاب و در صورت نبود وجود رشته مورد نظر در انتهای جدول، با انتخاب گزینه سایر، رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  گفت: برنامه آموزشی بر اساس نوع رشته و شمار متقاضی به صورت حضوری و یا آموزش از راه دور (آنلاین) برگزار خواهد شد.

کرمپور ادامه داد: شروع برگزاری دوره‌های آموزش از اول دی ماه ۱۴۰۰ به بعد است که برای کلیه شرکت کنندگان در پایان دوره گواهی شرکت در دوره صادر خواهد شد.

وی بیان کرد: جاماندگان از ادامه تحصیل در دوره متوسطه با شرکت در این دوره ها و پس از کسب مهارت لازم می‌توانند در آزمون‌های ادواری ثبت نام شرکت کنند که در صورت قبولی، گواهینامه مهارتی دریافت و جهت دریافت دیپلم کار و دانش به وزارت آموزش و پرورش ارائه کنند.