مهندس ربانی از افزایش 300 درصدی سرمایه گذاری پتروشیمی ها خبر داد

افزایش ۳۰۰ درصدی سرمایه گذاری پتروشیمی های عسلویه درحوزه مسئولیت های اجتماعی

مشاور اجتماعی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افزایش 300 درصدی سرمایه گذاری شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه عسلویه در حوزه مسئولیت های اجتماعی در سال 1401خبر داد.

به گزارش جنوب استان : علی ربانی مشاور اجتماعی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های فعال در استان بوشهر، ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این نمایشگاه از کلیه شرکت های فعال در منطقه اعم از نفت ،گاز و پتروشیمی درخواست کرد تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان و با توانمند نمودن شرکت ها، فعالان و کارآفرینان استان، زمینه رشد اشتغال و ارتقاء سطح رفاه در شهرهای استان بوشهر خاصه شهرستان های جنوبی فراهم شود.

وی افزود: استفاده از توانمندی‌های جوامع محلی یکی از شاخص های مورد ارزیابی شرکت های پتروشیمی برای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی است و شرکت های تولیدی فعال می توانند با استفاده از توانمند سازی جوامع محلی در کاهش نرخ بیکاری و ارتقای سطح رفاه جوامع پیرامونی تاثیر گذار باشند.

رئیس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر اطلاع رسانی فعالیت ها و اقدامات شرکت های پتروشیمی در حوزه مسئولیت های اجتماعی به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر، اظهار کرد: موضوع اطلاع رسانی و برندسازی به عنوان یکی از استراتژی‌های مهم در منظر رشد و یادگیری است که امید است با همکاری روابط عمومی‌های شرکت‌های پتروشیمی و فعالان اجتماعی و اصحاب رسانه، بتوانیم نسبت به اطلاع رسانی درست اقدام‌های صورت گرفته و همچنین دریافت دغدغه‌ها، نیازمندی ها و اولویت‌های جوامع پیرامونی به اهداف تعیین شده دست یابیم.

علی ربانی با قدردانی از اقدام های صورت گرفته توسط شورای راهبردی شرکت های مستقر در منطقه انرژی پارس، افزود: تعامل و هم افزایی موثری میان مسئولان شهری، استانی و مدیران شرکت‌های پتروشیمی با محوریت استاندار استان بوشهر، در حال شکل گیری است که امیدوارم در سایه این تعامل و هم افزایی، سرعت و کیفیت خدمات قابل ارائه به مردم شریف استان افزایش یابد.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به افزایش ۳۰۰ درصدی سرمایه گذاری مسئولیت اجتماعی شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه انرژی پارس در سال ۱۴۰۱و انتظار مشارکت شرکت‌های نفت و گاز فعال در این منطقه و افزایش متناسب بودجه های ملی و استانی، شاهد رشد اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی، آموزشی، درمانی، ورزشی و فرهنگی مورد نیاز در سال های آتی باشیم.

به گفته مشاور اجتماعی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، پیش بینی می شود در چهار سال آینده شهرهای جنوب استان بوشهر، در فهرست شهرهای توسعه یافته بر اساس شاخص های توسعه شهری قرار گیرند.

📷 : شادمهر فلسفی