کمک‌های صنایع نفت و گاز کافی نیست

فرماندار جدید عسلویه سید علی هاشمی : عسلویه عقب مانده در زیرساخت

فرماندار عسلویه گفت: باتوجه‌به عقب‌ماندگی‌های شهرستان عسلویه در زیرساخت‌های ورزشی، فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، کمک‌های صنایع نفت و گاز کافی نیست و باید این خدمات در سطح شهرستان عسلویه گسترش یابد.

به گزارش پایگاه خبری جنوب استان : سید علی هاشمی در خصوص وضعیت صنایع نفت و گاز در عسلویه اظهار داشت: به همراه جمعی از مدیران شهرستان و اعضای شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس جنوبی بازدیدی از نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه عسلویه در تأمین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت‌های پتروشیمی عسلویه انجام شد.

فرماندار عسلویه تصریح کرد: شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی می‌بایست بیش از گذشته ضمن توجه جدی به کارگاه‌ها و شرکت‌های تولیدی مستقر در منطقه به‌منظور تأمین نیازمندی‌های خود، نسبت به ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی خود با هم‌اندیشی و همفکری در شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان اهتمام بورزند.

وی افزود: هرچند شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس اقدامات خوبی در سطح شهرستان عسلویه انجام داده‌اند اما باتوجه‌به عقب‌ماندگی‌های شهرستان در زیرساخت‌های ورزشی، فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و موارد دیگر، کافی نیست و باید این خدمات در سطح شهرستان عسلویه گسترش یابد.

هاشمی خاطرنشان کرد: صنایع نفت و گاز مستقر در عسلویه با عمل به مسؤولیت‌های اجتماعی خود می‌توانند بخشی از این عقب ماندگی‌ها را جبران کنند.

وی در خصوص وضعیت کتابخانه‌های عسلویه گفت: در بازدیدی که از کتابخانه عمومی شهرستان عسلویه انجام شد، باتوجه‌به سرمایه‌گذاری‌های خوبی که در حوزه‌های مختلف صورت‌گرفته، اما نبود کتابخانه در شهر چاه مبارک زیبنده شهرستان عسلویه نیست.

فرماندار شهرستان عسلویه گفت: امیدواریم با همدلی و همکاری بتوایم با ساخت کتابخانه و افزایش فرهنگ کتاب‌خوانی در سطح تمامی روستاها و شهرهای شهرستان عسلویه قدم برداریم.