رئیس هیات مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان:

خدمات‌رسانی به فرهنگیان ملاک اصلی ارزیابی شرکت‌ها باشد

مسعود شکوهی، رئیس هیئت‌مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان، اعلام کرد خدمات‌رسانی به فرهنگیان معیار اصلی ارزیابی شرکت‌ها خواهد بود و مجامع با آسیب‌شناسی دقیق، باکیفیت‌تر برگزار می‌شود.

به گزارش موج انرژی، مسعود شکوهی، رئیس هیئت‌مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، صبح امروز در همایش ارتقای فرایند مجامع اظهار کرد: خدمات‌رسانی به فرهنگیان به‌عنوان ملاک اصلی ارزیابی شرکت‌های زیرمجموعه تعیین شده است. وی افزود: آسیب‌شناسی فرایند برگزاری مجامع، مشکلات را مشخص کرده و به برگزاری مجامع باکیفیت‌تر کمک خواهد کرد.

دکتر شکوهی با تأکید بر اهمیت حکمرانی شرکتی گفت: تسلط بر قوانین و مقررات، مدیریت شرکت‌ها را تسهیل می‌کند و مدیران عامل باید در برگزاری منظم و به‌موقع مجامع حساسیت بیشتری نشان دهند. وی خاطرنشان کرد: با تلاش مدیرعامل و هیئت‌مدیره، برنامه‌ریزی شده تا مجمع اصلی موسسه پیش از پایان سال برگزار شود و در این مسیر رکوردشکنی کنیم.

رئیس هیئت‌مدیره با اشاره به لزوم توجه به نیازهای هلدینگ‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه بیان داشت: برآورده کردن دقیق انتظارات زیرمجموعه‌ها، عملکرد شرکت‌ها را روان‌تر می‌کند. وی همچنین تأکید کرد: اجرای دقیق مصوبات هیئت‌مدیره، به‌ویژه سیاست‌های هیئت امنا و وزیر آموزش و پرورش، وظیفه اصلی ماست و با مدیرانی که در اجرای به‌موقع مصوبات کوتاهی کنند، همکاری نخواهیم کرد.

شکوهی در پایان اظهار کرد: شرکت‌های تولیدی و خدماتی باید محصولات و خدمات خود را به سمت رضایتمندی فرهنگیان سوق دهند، زیرا فرهنگیان قلب تپنده پیشرفت کشور هستند. وی افزود: در ارزیابی شرکت‌ها، خدمات‌رسانی به فرهنگیان به‌عنوان معیار کلیدی مدنظر خواهد بود.