تفکر بسیجی موجب رشد و بالندگی دانش‌آموزان می‌شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت فرهنگ تفکر بسیجی در آموزش و پرورش موجب رشد و بالندگی دانش‌آموزان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جنوب استان :علی موحدی  در آیین گرامیداشت هفته بسیج درجمع کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: حضرت امام(ره) علاوه بر بنیانگذاری این انقلاب، ارکانی زا فزاهم کرد تا زمینه حفاظت و دفاع از این انقلاب اسلامی را فراهم کرد که بسیج یکی از مهمترین این ارکان‌ها است.

وی ادامه داد: شاید به لحاظ ظاهری از یک انسان معمولی درس خوانده حوزوری چنین تصمیمات عمیقی وتاثیرگذاری عجبیب باشد اما حضرت امام با دوراندیشی، آینده انقلاب را تضمین کرد.

موحدی با بیان اینکه نقش بسیج در دوران دفاع مقدس، در دوران سازنئدگی و پیشرفت‌های علمی و دفاعی و صنعتی و پزشکی بی بدیل است، تاکید کرد:امروز برای گذر از مشکلات، بیش از هر زمان دیگری به تفکر بسیجی نیاز داریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: ار خود گذشتگی، ایثار و به خدا پیوستن اولین، اولویت دادن مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی بر منافع فردی، گروهی، باندی و جناجی  و ورود به میدان حل مشکلات با کمترین امکانات از مصادیق تفکر بسیجی است.

وی عنوان کرد: آموزش و پرورش برای تحول نیازمند تفکر بسیجی است و این فرهنگ موجب رشد و بالندگی دانش‌آموزان می‌شود.

موحدی تصریح کرد: در تربیت دانش آموزان باید آنها را به سوی کسب معرفت الهی، ایمان، اخلاص، دشمن ستیزی هدایت کرد تا برای دستیابی به فضیلت‌ها بتوانند در برابر استکبار و قدرت‌های بیگانه مقاومت کنند.