مفقود شدن صیادان دیری

تلاش‌ برای پیدا کردن صیادان مفقود شده دیری ادامه دارد

با همت مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و همکاری شرکت نفت و گاز ، یک فروند بالگرد شرکت نفت و گاز پارس جهت جست و جو برای یافتن صیادان دیری اعزام شد

به گزارش پایگاه خبری جنوب استان : یونس باربرز عصر روز چهارشنبه درگفت گو با ایرنا افزود: روز گذشته بر اثر طوفانی شدن دریا و نامساعد بودن هوا یک قایق صیادی اهل دیر با سه سرنشین در دریا مفقود و ارتباط آنان با خانواده قطع شده و هنوز به ساحل برنگشته اند.

وی گفت: با اطلاع از این وضعیت صیادان، با اداره کل بنادر و دریانوردی، ستاد بحران استان و هلال احمر برای اعزام سریع بالگرد تماس های مکرر صورت گرفته اما هنوز نتیجه ای نداشته است.

فرماندار دیر افزود: با پیگیری های صورت گرفته شناور ناجی اداره بندر و دریانوردی شهرستان در دو مرحله به دریا اعزام شده که تاکنون تلاش آنان نتیجه بخش نبوده است.

بندر دیر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر قرار دارد.

شایان ذکر است:

با پی‌گیری نماینده محترم مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، درخواست فرماندار و مدیران شهرستان دیر و به همت مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و همکاری شرکت نفت و گاز ، یک فروند بالگرد شرکت نفت و گاز پارس جهت جست و جو برای یافتن صیادان دیری اعزام شد