غریبی فرماندار جدید کنگان

فرماندار جدید کنگان روز شنبه معارفه می شود

احمد غریبی فرماندار جدید شهرستان کنگان شد

به گزارش پایگاه خبری جنوب استان : مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان کنگان ،روز شنبه مورخ ۶آذر ماه ۱۴۰۰ راس ساعت ۱۵ , با حضور دکتر محمدی زاده، استاندار بوشهر در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور کنگان برگزار خواهد شد.
روز شنبه احمد غریبی جایگزین سید علی پاکنژاد در فرمانداری کنگان می شود و نامش در تاریخ این شهرستان به عنوان اولین فرماندار دولت سیزدهم در کنگان ثبت خواهد شد.
احمد غریبی متولد ۱۳۵۰ شهر بنک می باشد و از دهه ۷۰ به استخدام دولت در آمده است.

پیام تبریک مسئول پایگاه خبری جنوب استان:
“جناب احمد غریبی
فرماندار محترم شهرستان کنگان
با درود و صلوات بر حضرت محمد (ص) و آل محمد، انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت فرمانداری شهرستان کنگان که حاکی از توانمندی و حسن سابقه حضرتعالی است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم. رجاء واثق داریم که تعهد و کارآمدی شما نویدبخش روزهای روشن آینده و رشد همه جانبه شهرستان خواهد بود.

شهرستان کنگان این روزها با مشکلات و تهدیدهای متعددی از جمله بیکاری جوانان که مهمترین دغدغه مردم اشتغال است ، مشکلات بیمارستان کنگان ، مشکلات اسکله های شهرستان کنگان( سیراف ، بنک و بندر شیرینو ) شهر شدن بزرگترین روستای استان بوشهر بندر شیرینو بالغ بر پانزده هزار نفر جمعیت ،حل مسئله ته لنجی، کم بودن عوارض آلایندگی و ارزش افزوده ، احیا مجدد گمرک در بندر سیراف،کم آبی و بی آبی ، آلودگی های صنایع پتروشیمی، نفت و گاز ، فرونشست زمین، حاشیه نشینی و… روبرو است که بایستی برای عبور از این مشکلات ظرفیت‌های شهرستان و مدیریت شهری در کنار یکدیگر قرار گرفته و با اتکال به درگاه حق و تلاشی جهادی وارد عمل شوند.

همچنین ظرفیت‌های فراوان استان بوشهر و بویژه شهرستان کنگان که بارها مورد تاکید و تحسین قرار گرفته است این فرصت را ایجاد می‌نماید تا با برنامه ریزی مناسب و همراهی دستگاه‌ها و متولیان امر بتوانیم برای به فعلیت رساندن این فرصتها کوششی مجدانه داشته باشیم.

اینجانب، ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار که ازچهره های ارزشی، ولایی، دلسوز و از سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید، برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام، انقلاب، نظام و ملت عزیز ایران اسلامی را از درگاه پروردگار سبحان مسألت می‌نمایم. ”

مسئول پایگاه خبری جنوب استان از زحمات سید علی پاکنژاد تقدیر و تشکر کرد