بوشهر میزبان بلاروس

بوشهر، کمپ تیم ملی فوتبال ساحلی می‌شود

رئیس کمیته فوتبال ساحلی از احداث کمپ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دهکده گردشگری بوشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جنوب استان: امیرحسین محتشم صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تشکیل جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با هیئت رئیسه اظهار داشت: در این جلسه مصوب شد کمپ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دهکده گردشگری دریایی بوشهر ایجاد و تأسیس شود.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی از ساخت مرکز استعدادیابی فوتبال ساحلی کشور در بوشهر خبر داد و بیان کرد: این مرکز به‌‌عنوان مرکز استعدادیابی ثقل جنوب کشور در بوشهر راه‌اندازی می‌شود و این درحالی است که در سطح کشور مراکز استعدادیابی در چهار نقطه کشور ایجاد می‌شود.

وی برگزاری لیگ امید فوتبال ساحلی و بانوان در سطح کشور را از دیگر برنامه‌ها دانست و بیان کرد: در این زمینه تأسیس مدارس فوتبال ساحلی در سراسر کشور در برنامه‌‌ها قرار گرفته است.

محتشم با اشاره به اینکه پنج کادر تیم ملی فوتبال ساحلی بوشهری هستند خاطرنشان کرد: حضور ورزشکاران بوشهری در تیم ملی می‌تواند ضمن ایجاد تحول، نوع نگاه ورزشکاران به این رشته بهبود ببخشد.

وی به اردو تیم ملی فوتبال ساحلی پرداخت و افزود: با مذاکرات انجام شده قرار است تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دو اردوی مشترک با بلاروس برگزار کند که اردوی نخست در بوشهر و بعدی در بلاروس است.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی اهمیت برگزاری اردوهای تیم ملی فوتبال ساحلی را برشمرد و گفت: این برنامه‌ها در رونق و توسعه طرح‌های گردشگری، توریستی گردشگری بسیار اثربخش است.

وی با بیان اینکه کمپ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دهکده المپیک مجموعه آزادی ایران قرار دارد افزود: بر اساس برنامه‌ریزی بهترین نقطه‌ای که در جلسه فدراسیون فوتبال برای ایجاد کمپ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مصوب شد دهکده گردشگری بوشهر به سبب آماده بودن زیرساخت‌ها است.

محتشم با اشاره به وجود استاندارد ورزشگاه فوتبال ساحلی ایران در بوشهر خبر داد و بیان کرد: قرار است فدراسیون فوتبال برای ساخت کمپ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دهکده گردشگری ساحلی بوشهر اعتبارات لازم با همکاری صنایع پتروشیمی اختصاص دهد و تا قبل از پایان سال عملیات اجرایی آن آغاز شود.