✍️ داریوش حسینی کنگانی: قبوض نجومی

قبض های نجومی برق، مردم کنگان را شوکه کرد / هر قبض معادل یک پایه حقوق!

قریب ۲سال است که به دلیل شرایط بحرانی کرونایی، مردم به توصیه مسئولان خود را در خانه ها قرنطینه کردند و عمدتاً به دلیل شرایط بد اقتصادی طی این مدت در شرایط بسیار سخت معیشتی قرار دارند.

قریب ۲ سال است که به دلیل شرایط بحرانی کرونایی، مردم به توصیه مسئولان خود را در خانه ها قرنطینه کردند و عمدتاً به دلیل شرایط بد اقتصادی طی این مدت در شرایط بسیار سخت معیشتی قرار دارند و همچنین مدیریت فاجعه بار چندین ساله در حوزه محیط زیست ارمغانی جز یک هوای ناسالم و غیر قابل استشمام برای مردم خطه جنوب استان بوشهر در بر نداشته است.همه آنچه که گفته شد باعث شده تا مردم در جنوب استان بوشهر از وسایل برقی سرمایشی مانند کولر های گازی بیشتر استفاده کنند تا حداقل بتوانند در این آب و هوا آلوده و گرمای شدید به زندگی خود ادامه دهند تا زنده بمانند.

اما اخیراً قبض های برق ارسالی به مشترکین با قیمت های فوق نجومی ،برق را از سر مردم این دیار پرانده است مردمی که حتی توانایی صاف کردن کمر خود را زیر بار این همه مشکلات اقتصادی ،معیشتی و بی عدالتی ناشی از مدیرت غلط مسئولین ندارند و درآمد های اقتصا‌ی آنان روز به روز کمتر و سفرهای معیشتی آنهاکوچکتر از گذشته می شود.

بحث از امیدواری و تقاضا گذشته است و فقط از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و بقیه مسئولین استانی و شهرستانی درخواست داریم که تا دیر نشده است به شکلی جدی و واقعی و بدور از رفتارهای نمایشی چاره ای اساسی برای این موضوع بیاندیشند و تدبیری برای رفع چنین ظلم های آشکاری در حق مردم ستم دیده جنوب استان بوشهر بویژه مردم شهرستان کنگان اتخاذ کنند.

در پایان خطاب به دولتمردان و مسئولین باید گفت که مردم با تغییرات پیش آمده امیدوار به کاهش مشکلات خود بوده اند نه اینکه به مشکلات شان روز به روز افزوده شود!|