انتقاد رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی از عدم انتصاب جوانان متخصص بوشهری در وزارتخانه ها

رئیس شورای هماهنگی ستادهای آیت الله رئیسی استان بوشهر در ایام انتخابات گفت: متاسفانه علی رغم حضور جوانان متخصص کارآزموده و انقلابی در استان بوشهر، این استان هیچ سهمی در بین معاونین وزیر نفت نداشته است و البته وضعیت در دیگر وزارتخانه ها هم بهتر نیست.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی ستاد های انتخاباتی آیت الله رئیسی در ایام انتخابات، حجت الاسلام جمالی اظهار داشت: استان بوشهر به عنوان پایتخت انرژی، صادر کننده ۹۰ درصد نفت خام و تولید کننده ۶۵ درصد گاز کشور است و ۷۰ درصد از منایع گازی را در خود جای داده است.

وی افزود: متاسفانه علی رغم حضور جوانان متخصص کارآزموده و انقلابی در استان بوشهر، این استان هیچ سهمی در بین معاونین وزیر نفت نداشته است و البته وضعیت در دیگر وزارتخانه ها هم بهتر نیست.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای آیت الله رئیسی استان بوشهر در ایام انتخابات خاطرنشان کرد: در جلسه نخبگان استان بوشهر با حضور رئیس محترم جمهور پیشنهاد معاونت انرژی در استانداری بوشهر داده شده که تاکنون به نتیجه نرسیده است.
حجت الاسلام جمالی تأکید کرد: ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان بوشهر بلافاصله بعد از پیروزی دولت انقلابی، کارگروهی را تشکیل داده و بعد از برگزاری جلسات متعدد در شهرستان ها و مرکز استان، لیستی در مجموع ۱۱۰ نفر از افراد واجد شرایط در سه سطح وزیر، معاون وزیر و مدیرکل وزارتخانه ها تهیه و به مرکز ارائه داده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان بیان داشت: جوانان انقلابی مطالبه جدی خود را تا حصول نتیجه پی گیری خواهند کرد.