غلام حسین حیدری

یک مدیر بومی به عنوان مدیر مجتمع رفاهی زاگرس منصوب شد

با حکم مدیر عامل پتروشیمی زاگرس ، غلامحسین حیدری که یک نیروی جوان ، تحصیل کرده، بومی و دارای سابقه کاری بسیار خوب است، به عنوان مدیر مجتمع رفاهی زاگرس منصوب شد‌.

به گزارش جنوب استان، غلامحسین حیدری از نیروی جوان، بومی و محبوب شهرستان کنگان است که سابقا عضو شورا و شهردار سیراف بوده است و از خود در شهر سیراف کارنامه بسیار درخشانی را به جا گذاشت و بخش مهمی از توسعه و آبادانی سیراف به زمان فعالیت وی در این شهر بسیار زیبا و باستانی بر می‌گردد.
غلامحسین حیدری پس انتصابش به عنوان مدیر مجتمع رفاهی زاگرس افزود: خدا را شاکرم که یک بار دیگر فرصت خدمت کردن به بنده و این بار در شرکت خوش نام پتروشیمی زاگرس رسید. از همین جهت در ابتدا از مدیر عامل و هیات مدیره محترم این شرکت بزرگ بابت حسن اعتمادشان به بنده تشکر میکنم‌‌ و امیدوارم با یک برنامه ریزی و فعالیت مطلوب، بتوانم پاسخی شایسته به این اعتماد بدهم.
وی افزود: در این مسیر افراد زیادی به من محبت داشتند که از آن جمله می توان به دکتر احمدی نماینده محترم و پر تلاش مردم جنوب استان بوشهر، حجت الاسلام عاشوری امام جمعه محبوب شهر سیراف، فرماندار سابق و فرماندار کنونی، اعضای محترم شورای اسلامی و شهردار پر تلاش سیراف و مردم صمیمی و خونگرم سیراف نام برد، و به شکل ویژه از این عزیزان قدردانی کرد.

نتیجه حمایت های ارزشمند از یک نیروی بومی کار بلد و توانمند را امروز شاهد بودیم. رسانه ثلاث به نوبه خود از هیات مدیره محتررم پتروشیمی زاگرس بابت حسن انتخابشان قدردانی می نماید. امید می رود که شاهد افزایش تعداد نیروهای بومی توانمند جنوب استان بوشهر در پست های مدیریتی کلان در صنایع و همچنین مرکز استان باشیم.