واژگونی مرگبار خودرو در دیر/ راننده پژو در آتش سوخت

مسؤول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر گفت: بر اثر واژگونی و آتش‌سوزی خودروی سواری پژوه ۴۰۵ در محور آبدان به دوراهک، راننده در آتش سوخت.

به گزارش جنوب استان، حسین ناظمیان‌پور سه شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ساعت ۱۸ و ۴۶ دقیقه یک مورد حادثه واژگونی خودرو و شعله ور شدن آن در محور آبدان به دوراهک روبروی روستای لوحک به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان دیّراطلاع داده شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه فوریت‌های پزشکی آبدان به محل حادثه اعزام شد.

مسؤول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر افزود: خودرو پس از واژگونی دچار حریق شده که با حضور تیم آتش‌نشانی شهرداری آبدان، آتش‌سوزی مهار شد.

وی ادامه داد: علی رغم تلاش صورت گرفته برای اطفا حریق و نجات جان سرنشین خودرو، اما متاسفانه راننده ۶۴ ساله که تنها سرنشین خودرو بود در آتش سوخت؛ علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان و پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

ناظمیان‌پور خاطرنشان کرد: شهرستان دیّر دارای ۵ پایگاه فوریت‌های پزشکی دیّر ، درود احمد، بردخون، آبدان و دوراهک می‌باشد که آماده ارائه خدمات اورژانسی در سریع‌ترین زمان و در همه جا به صورت رایگان است.

محور آبدان به دوراهک به دلیل عدم شانه خاکی و تعریض نبودن به مسیری پر حادثه برای مسافران تبدیل شده که همه ساله شاهد مصدومیت و مرگ تعداد زیادی از عزیزان شده است.