دکتر کشمیری استعغا داد

استعفای رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

به گزارش جنوب استان ، استوری واتس اپ پخش شده در فضای مجازی حاکی از استعفا دکتر کشمیری دارد. صحت و سقم این خبر رها در دست بررسی است. رئیس شورای شهر بوشهر: دستگاه‌های نظارتی و امنیتی به موضوع دانشگاه علوم پزشکی ورود پیدا کنند روز گذشته جعفر پورکبگانی در نطق پیش از دستور جلسه […]

به گزارش جنوب استان ، استوری واتس اپ پخش شده در فضای مجازی حاکی از استعفا دکتر کشمیری دارد.

صحت و سقم این خبر رها در دست بررسی است.

رئیس شورای شهر بوشهر: دستگاه‌های نظارتی و امنیتی به موضوع دانشگاه علوم پزشکی ورود پیدا کنند

روز گذشته جعفر پورکبگانی در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورا با بیان اینکه خبرهای خوبی از دانشگاه علوم پزشکی استان به گوش نمی‌رسد اظهار داشت: به دلیل ضعف مدیریت و برخی بی کفایتی‌ها، عملکرد مطلوب و رضایت بخش مردم شاهد نیستیم که از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی درخواست داریم در موضوع دانشگاه علوم پزشکی ورود پیدا کنند.

پورکبگانی افزود: در جریان پیک پنجم کرونا، نیروهایی که می توانستند خدمت صادقانه داشته باشند و دردهای مردم را در آن شرایط التیام ببخشد، اجازه خدمت ندادند و از مجموعه دور کردند.

این اتفاقات در حالی است که دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حواشی متعددی روبرو بوده که یکی از موارد اخیر هم نگهداری دستگاه درمان بیماران سرطانی در یکی از خانه باغ‌های شهرستان دشتستان بوده که با هزینه ۱۴ میلیارد تومان با دلار ۴۲۰۰ تومانی وارد استان بوشهر شده بود.