دکتر سعید گران پی

سی تی اسکن بیمارستان توحید جم راه اندازی می شود

رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در دیدار فرماندار جم از نصب و راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان توحید جم در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش جنوب استان ، دکتر سعید گران پی در این دیدار با تبریک انتصاب سید محمد احمدپور به عنوان فرماندار جم اظهار داشت: انتصاب نیرویی با تجربه و کاردان در راس مجموعه مدیریتی شهرستان جم مایه دلگرمی است و قطعا فرصت برای توسعه خدمات درمانی به مردم بیش از پیش مهیا خواهد بود.

وی با بیان اینکه خدمات ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت شامل همه مردم است تصریح کرد: بهداشت و درمان نفت علاوه بر خدمات رسانی به کارکنان و خانواده های صنعت نفت، مکلف به ارائه خدمات به همه مردم در مناطق پیرامون است و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

دکتر گران پی افزود: خدمات رسانی به جمعیت بزرگ مراجعان به ویژه در ایام کرونا کار بسیار سختی بوده و هست و بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان محلی توانست بر موانع فائق آید و با ایثار پرسنل عزیز درمان، در کاهش آلام مردم نقش آفرین باشد.

این مسئول استان بوشهر یکی از اولویت های مهم ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت را توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی در استان بوشهر دانست و افزود: پروژه توسعه بیمارستان توحید جم که در اواخر دولت گذشته متوقف شده بود با دستور وزیر محترم نفت مجددا فعال شد و دستگاه سی تی اسکن خریداری شده نیز به زودی در این بیمارستان نصب و راه اندازی می شود.

رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از تشکیل کارگروهی برای برنامه ریزی توسعه بیمارستان توحید جم خبر داد و گفت: برای توسعه ۵ و ۱۰ ساله بیمارستان برنامه ریزی های خوبی انجام شده که فوق تخصصی کردن بیمارستان و استقرار دستگاه ام آر آی از جمله این برنامه هاست.

دکتر سعید گران پی یکی از نیازهای شهرستان جم را توسعه خدمات درمان سرپایی در خارج از بیماستان دانست و خاطر نشان کرد: لازم است دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تامین اجتماعی در راستای کاهش فشار مراجعات به بیمارستان برای خدمات عمومی درمان، خدمات خود را در شهرستان بیشتر کنند تا بیمارستان بتواند با فراغ بال بیشتر به توسعه خدمات بالینی بپردازد.

وی همچنین از خلف وعده در جبران هزینه های ویزیت بیمارستان توحید جم گفت و یادآور شد: خدمات ویزیت در بیمارستان توحید جم باید بر اساس تعرفه عمومی غیر دولتی باشد که هم اکنون با تعرفه دولتی خدمات ارائه می شود و تامین اجتماعی و وزارت بهداشت باید هزینه این خدمات را جبران کنند که متاسفانه تاکنون این مهم تحقق نیافته است.

دیدار دکتر گران پی با فرماندار جم 4

شهرستا