وقاحت شرکت نفت و گاز و عدم توجه به مردم شیرینو و تفاهم با نمایندگان مردم در شورا و دهیاری

نمک پاشیدن به زخم مردم توسط صنعت

با ورود اعضای شورای اسلامی و دهیار شیرینو از تخریب اموال بیت المال واقع در حریم ۶۰متری جلوگیری شد

به گزارش جنوب استان به نقل از وبسایت خبری شیرینو نیوز در حالی که خبر کام تلخ مردم روستای ۱۵ هزار نفری بندر شیرینو در دل صنعت پارس جنوبی از کمبود امکانات! در فضای مجازی دست به دست می چرخد،

صبح امروز شرکت نفت و گاز بدون اطلاع به مجموعه شورای اسلامی و دهیاری بندر شیرینو اقدام به تخریب سرویس بهداشتی و آلاچیق های واقع در محدوده حریم ۶۰متری می کند که در همین حین اعضای شورا و دهیار به محل حادثه رسیده و مانع از ادامه کار شده و سریعا موضوع را با فرماندار و دادستان شهرستان در میان گذاشتند اما با این حال بخشی از سرویس بهداشتی و یک آلاچیق تخریب گردید.
این در حالیست که شرکت نفت و گاز هنوز در نقطه مشخص شده توسط منابع عقب نشینی نکرده است و طبق توافق و تفاهم های صورت گرفته از گذشته بین نفت و گاز و مجموعه دهیاری و شورای اسلامی، میبایست کلیه این امکانات بصورت صحیح و سالم در جای خود باقی بماند.

با گذشت بیش از ۲۰ سال از حضور نفت و گاز در اراضی شیرینو فراغ از هرگونه بی توجهی و کم توجهی های گذشته با در نظر داشتن آسیب های اجتماعی و زیست محیطی ای که برای مردم منطقه و شیرینو ایجاد کرده اند امروز با وقاحت تمام با تخریب اموال در محدوده حریم ۶۰متری همین اندک امکانات ناچیز رفاهی را از مردم بومی شیرینو دریغ میکنند.
این اقدام نفت و گاز هیچ پیامی جز بی احترامی به مردم شیرینو و بی توجهی به مسئولین شهرستان ندارد.

امید است با پیگیری فرماندار جدید شهرستان مسئله حریم ۶۰متری دریا که از سال آبان ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شده است پایان یابد.

نایب رئیس شورای بندر شیرینو بهمنی در این باره افزود: ما توقع داریم شرکت های منطقه زخمی از مردم التیام دهند و مرهمی بر زخم باشند نه اینکه نمک به زخم مردم بپاشند، من شورا من مسئول ‌شرمنده مردمی هستیم که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند اما استوار پشت انقلاب و امامشان مانده اند. ما امیدوار بودیم شرکت های منطقه دست به دست هم دهند نواقصات و مشکلات حوزه و منطقه را حل کنند اما امروز مردم بار دیگر شاهد بی مهری صنعت بودند.