با حمایت شورای راهبردی:

امضای تفاهم نامه تهیه و توزیع ۲۳۲۰ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان بوشهری

آیین امضای تفاهم نامه تهیه و اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان های جنوبی استان بوشهر توسط شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس برگزار شد.

به گزارش جنوب استان، مشاور اجتماعی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این مراسم که به میزبانی پتروشیمی  پردیس برگزار شد با تقدیر از اهتمام پتروشیمی های منطقه پارس به حوزه مسئولیت های اجتماعی و کمک به توسعه مناطق پیرامونی اظهار داشت: در دو سال گذشته اقدام های خوبی توسط شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس در سطح شهرستان های جنوبی استان بوشهر انجام شده است و امیدوارم با نگاه مثبت مدیران شرکت های مستقر در منطقه شرایط بهتری برای مردم رقم بخورد.

علی ربانی با اشاره به تدوین استراتژی مسئولیت اجتماعی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی بیان کرد: خوشبختانه با کمک مدیران هلدینگ ها، اعضای شورای عالی مسئولیت اجتماعی، اعضای هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی و معاون محترم وزیر، استراتژی مسئولیت اجتماعی تدوین شده  است و به تأیید وزیر محترم نفت رسیده است و به زودی مراسم رونمایی از آن برگزار خواهد شد.

وی استفاده از ظرفیت مراکز خیریه و سازمان های مردم نهاد در حوزه مسئولیت های اجتماعی را از رویکردهای جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی عنوان کرد و افزود: جمعیت طلوع بی نشان ها در حوزه کارآفرینی برای کارتن خواب ها و افراد بی سرپرست اقدامات قابل توجهی انجام داده است و امیدوارم این تفاهم نامه فتح بابی باشد برای همکاری بیشتر صنعت پتروشیمی با سازمان های مردم نهاد و مجموعه های خیریه که در راستای خودکفایی نیازمندان و محرومان تلاش می کنند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس و عضو شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس نیز در این مراسم گفت: در این شرایط سخت اقتصادی اگر بتوانیم گرهی از کار مردم و نیازمندان و محرومان باز کنیم از هر عباداتی بالاتر است.

غلامرضا جمشیدی ادامه داد: همدلی و همصدایی در مجموعه های پتروشیمی برای کمک به محرومیت زدایی و تلاش های کمیته امداد در این زمینه وجود دارد و من به نیابت از شورای راهبردی و شرکت های پتروشیمی منطقه پارس از تلاش های کمیته امداد در محرومیت زدایی و خودکفایی نیازمندان منطقه تشکر می کنم.

وی اظهار داشت: امیدوارم با همت مسئولین کمیته امداد و با رویکردی که در حوزه خودکفایی مددجویان وجود دارد، روز به روز شاهد کاهش تعداد خانوارهای تحت پوشش باشیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان عسلویه با تقدیر از حمایت ها و کمک های شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس به شهرستان های عسلویه، کنگان، دیر و جم گفت: الحق و الانصاف شورای راهبردی در دو سال اخیر در حوزه مسئولیت های اجتماعی در قبال محرومین منطقه سنگ تمام گذاشته است و بنده به نمایندگی از ۸۱۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد شهرستان های جنوبی استان بوشهر از دکتر جمشیدی به نمایندگی از شرکت های پتروشیمی منطقه تشکر می کنم.

یوسف اسیری اظهار کرد: در بین همه اقدامات عام المنفعه و خیرخواهانه شورای راهبردی، خرید ۲۰۰۰ تبلت دانش آموزی، اهدای ۱۰۰۰۰ بسته معیشتی به خانواده های نیازمند منطقه و مشارکت در ۲۲۰ واحد مسکونی مددجویی در چهار شهرستان جنوبی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اثرات بسیار خوبی در پی داشته است.

در این مراسم تفاهم نامه تأمین لوازم التحریر برای ۲۳۲۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان های جنوبی استان بوشهر توسط شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس امضا شد.

بر اساس این گزارش ، در متن تفاهم نامه که به امضای مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس به نمایندگی از شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس، مشاور اجتماعی معاون وزیرنفت  و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان عسلویه و مدیر اجرایی جمعیت طلوع بی نشان ها رسیده، آمده است: مردم شریف و بزرگوار شهرستان های جنوبی استان بوشهر با میزبانی تمام و کمال خود از صنایع مختلف موجود در منطقه، نقش بسزایی در تداوم تولید و استمرار فعالیت شرکت ها داشته اند، شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس با درک این مفهوم، همواره سعی نموده رسالت خویش را در عمل به مسئولیت اجتماعی به انجام رساند، هرچند که معتقد است شأن و استحقاق مردم بسیار بالاتر است.

در بخش دیگری از این تفاهم نامه آمده است: اینک با توکل به خداوند متعال، شورای راهبردی بر آن شده است تا در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان و فرزندان این مرز و بوم با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان عسلویه و جمعیت طلوع بی نشان ها، نسبت به تأمین ۲۳۲۰ بسته لوازم التحریر برای تحصیل گران شهرستان های جنوبی استان بوشهر اقدام نماید و سهم کوچکی در رفع بخشی از دغدغه های ایشان ایفا نماید.