معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر

اعتبار ۲۰۰ میلیون دلاری برای راه آهن بوشهر-شیراز

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر با اشاره به موضوع راه آهن بوشهر، گفت: طی ۱۰ سال اخیر پروژه راه آهن بوشهر-شیراز حدود ۱۰ درصد پیشرفت داشت اما امروز برای مقطع اول آن اعتباری ۲۰۰ هزار دلاری تعیین شده و تا ۲۰۰ میلیون دلار توسعه پیدا می‌کند.

به گزارش جنوب استان، محمد تقی ایرانی معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی امنیتی فرامانداری شهرستان بوشهر با بیان اینکه مردم ما شرایط سخت کرونایی را پشت سر گذشته‌اند اظهار داشت: شرایط کرونایی کماکان بر کشور حکفرما است و ابتدای شیوع این بیماری نیز کشور با شرایط سخت تحریم و کمبود دارو و تجهیزات پزشکی مواجه بود که این شرایط اکنون پشت سر گذاشتیم.

وی بیان اینکه امروز در شرایط بهتری قرار داریم ازود: در طول مدت سه ماهه دولت آیت الله رئیسی بیش از ۱۰۰ میلیون واکسن وارد کشور شد و در شرایطی که تا پیش از این برخی از مردم را شاهد بودیم که برای واکسیناسیون به کشورهایی همچون ارمنستان می‌رفتند اما امروز ما به دنبال مردم هستیم تا واکسیناسیون خود را انجام دهند.

اعتبار ۲۰۰ میلیون دلاری برای راه آهن بوشهر

ایرانی به موضوع راه آهن بوشهر کرد و گفت: طی ۱۰ سال اخیر پروژه راه آهن بوشهر-شیراز حدود ۱۰ درصد پیشرفت داشت اما امروز برای مقطع اول آن اعتباری ۲۰۰ هزار دلاری گذاشته شده است و تا ۲۰۰ میلیون دلار توسعه پیدا می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاتداری بوشهر با بیان اینکه یکی از رویکردهای دولت استفاده از ظرفیت و توان سرمایه گذاران است گفت: نشست‌های اخیر آقای استاندار بوشهر با برخی سرمایه گذاران خارجی نشان دهنده توجه به مساله سرمایه‌گذاری برای توسعه و پیشرفت استان است.

وی همچنین با اشاره به نهضت جهش تولید مسکن در سطح کشور و استان بوشهر گفت: سهم استان بوشهر ۳۰ هزار واحد است که کلنگ استارت ساخت این واحدها ابتدای این هفته در شهر عالیشهر زده شده است.