کارشناس اداره کل هواشناسی از نزولات آسمانی خبر داد

سامانه بارشی فردا وارد بوشهر می‌شود

کارشناس هواشناسی بوشهر گفت: سامانه بارشی فردا وارد استان می‌شود و انتظار است مناطق شمالی بیشتر از آن بهره‌مند شوند.

به گزارش جنوب استان، علیرضا بهادری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: بارش‌های فراگیر در پاییز کم بود و فقط شمال استان یکی – دو بار بارش خوب داشتند.

او افزود: بیشتر الگو‌های هواشناسی نشان می‌دهد که باید منتظر شروع بارش‌ها از دی باشیم البته فردا نیز سامانه‌ای بارشی به استان می‌آید که امیدواریم دست‌کم مناطق شمالی استان از آن بهره ببرند.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: از فردا تا جمعه در برخی ساعات بر پوشش ابر در آسمان استان افزوده می‌شود و احتمال وقوع بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق دور انتظار نیست.

بهادری عنوان کرد: تا پیش از ورود سامانه بارشی، آرامش جوی و دریایی بر استان حاکم خواهد بود و در این مدت غبار محلی، گاهی افزایش ابر و وزش ملایم باد و در اوایل صبح نیز در برخی از نقاط مه رخ می‌دهد.

او گفت: تا فردا باد با جهت جنوب شرقی تا جنوب غربی و سرعت ۸ تا ۲۶ گاهی ۳۴ کیلومتر در ساعت خواهد وزید و ارتفاع موج دریا هم۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: بندر امام حسن با ۶ و عسلویه با ۳۰ درجه سلسیوس کمترین و بیشترین دما را در ۲۴ ساعت گذشته داشته است.

بهادری بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۴:۳۴ دقیقه بامداد، جزر ساعت ۱۰:۲۴، مد دوم ساعت ۱۷:۲۰ خواهد بود.

انتهای پیام