فرمانده انتظامی استان بوشهر

کشف هندوانه یلدا با طعم تریاک در عسلویه که به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی بندو در شهرستان عسلویه موفق شدند ۵۰۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون در پوشش بار هندوانه کشف و دو نفر سوداگر مرگ را دستگیر کنند.

به گزارش جنوب استان، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی بندو در شهرستان عسلویه موفق شدند ۵۰۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون در پوشش بار هندوانه کشف و دو نفر سوداگر مرگ را دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و باندهای وارد کننده مواد افیونی، روز گذشته ماموران ایستگاه ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی بندو به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار سوسنی افزود: ماموران انتظامی با هوشیاری و انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند یک دستگاه کامیون باری را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی توقیف و مورد بازرسی قرار دهند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی، ۵۰۰ کیلوگرم تریاک که در زیر هندوانه جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به مبارزه بی‌امان و خستگی ناپذیر پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر که سلامت جامعه را هدف گرفته‌اند، از خانواده‌ها به عنوان حامیان نیروی انتظامی خواست، در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس را از طریق سامانه ۱۱۰ در جریان قرار دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام کند.

انتهای پیام/