محبوبه دهقانی:

بانوی فوتبالیست دشتستانی به لیگ ترکیه پیوست

محبوبه دهقانی بانوی فوتبالیست دشتستانی به سوپرلیگ فوتبال زنان ترکیه پیوست.

به گزارش جنوب استان، محبوبه دهقانی سنگربان ۲۹ ساله دشتستانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد، با تیم کریچ برنو ترکیه به توافق رسید.

او از سال ۱۳۸۷ در فوتبال فعالیت می‌کند و به جز این رشته، در هندبال، هندبال ساحلی و فوتسال هم سابقه بازی دارد.

دهقانی پیش از این در گفتگویی، از مصائب کارش برای رسیدن به پیراهن تیم ملی و رویای لژیونر شدن خود سخن گفته بود.

این بانوی فوتبالیست، سرانجام با یک تیم ترکیه‌ای قرارداد امضا کرد تا در سوپرلیگ این کشور فرصت بازی پیدا کند.

گفتگو با اولین بانوی لژیونر فوتبال بوشهر

محبوبه دهقانی اولین بانوی لژیونر فوتبال بوشهر اظهار داشت: بوشهر دارای استعدادهای زیادی در فوتبال است و بویژه بانوان بوشهری لیاقت و استحقاق بالایی دارند که نیازمند توجه بیشتر و موثرتر مسئولان است.

وی افزود: مردم علاقه زیادی به فوتبال دارند و اگر امکانات و بودجه لازم به فوتبال بانوان در بوشهر تخصیص داده شود بدون تردید شاهد موفقیت‌های زیادی خواهیم بود.
بانوی فوتبالیست بوشهری در ارتباط با باشگاه جدیدش خاطر نشان کرد: باشگاه کریچ برنو کشور ترکیه از تیم‌های مطرح سوپرلیگ ترکیه است که قرارداد امضا کرده‌ام.

دهقانی با بیان اینکه این تیم فصل قبل در سوپر لیگ ترکیه ششم شده تصریح کرد: قرارداد یکساله با این باشگاه بسته‌ام و امیدوارم شایستگی‌های بانوان ایرانی و بوشهری را به جهانیان ثابت کنم.

وی افزود: آرزوی هر بازیکنی است که علاوه بر این که در تیم ملی بازی کند، لژیونر شود تا خود را اثبات کند.
دهقانی که سال گذشته در سارگل بوشهر بازی می‌کرد یاداور شد: با تلاش زیاد، اخیرا به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان ایران نیز دعوت شده‌ام.

محبوبه دهقانی که اهل شبانکاره دشتستان است در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان و ایجاد امکانات و تخصیص بودجه، شاهد اعتلای فوتبال بانوان در استان بوشهر باشیم.

انتهای پیام/ک